Suglut Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Min Psu (Hiper 580w) tok kvelden. Det jeg lurer på er om jeg kan bruke min gamle 20pins psu mens jeg venter på at Hipern skal komme tilbake fra service?? Har som sagt 24pins hk. Hvis det ikke skulle være særlig lurt å gjøre det. Er det da Psuen som mest sannsynligvis vil gå i stykker? For den bryr jeg meg lite om Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Det er bare å kjøpe en overgang på en hvilkensomhelst nettbutikk. Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Min Psu (Hiper 580w) tok kvelden. Det jeg lurer på er om jeg kan bruke min gamle 20pins psu mens jeg venter på at Hipern skal komme tilbake fra service??Har som sagt 24pins hk. Hvis det ikke skulle være særlig lurt å gjøre det. Er det da Psuen som mest sannsynligvis vil gå i stykker? For den bryr jeg meg lite om 6956929[/snapback] Sjekk hovedkort manualen din, noen kort kan kjøre 20 pin, men litt "begrenset" Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Jeg kjører iallefall mitt Asus P5B Deluxe (24 pins) på min Bequiet 420W 20 pins PSU. Overgang er ikke nødvendig. Funker som fy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå