Gå til innhold

syk pvp film!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

de beste parodiene er de som ikke inneholder avsløringer av typen "/sarcasm off". Hvor tåpelig er det ikke at folk skriver noe satirisk/parodisk for så å føle trangen til å gjøre det klart at de er satirisk/parodisk? Da kan man jo like gjerne droppe hele greia ;)

/SARCASM OFF LOL

Lenke til kommentar

Helt rå film! Det den gjør, er å mobbe de noob PVP filmene som for eksempel Maydie sin. De man ikke kan se mer enn 5 min av, før man får vondt i hode og slå den av. Det jeg savnet i filmen, var en 10min lang intro, sånn som alle sånne "flash abuser pvp filmer" har... ^^

Syntes den var genial jeg... 8/10!

Endret av Kjobben
Lenke til kommentar
Fant en sinsykt kul rogue pvp film her nå! Det er dude med skils det! :D

http://video.google.com/videoplay?docid=-1393677960885570768

Orginal tråd:

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...307375&pageNo=1

6956910[/snapback]

hahahahaahahahahahaha :!:

værre overdrivelse av redigering har jeg ikke sett... flash flash zoooom zooom BOOOM .... ojeh!!

Folka som henger på somethingawful er geniale :D

6956994[/snapback]

Detder er parodi på den warrior filmen som florerte rundt en stund med Maydie (rank 14 human warr som ble banket i starten på nyeste world of roguecraft 1), så ikke ta denne filmen seriøs men heller last ned den andre filmen så forstår dere partodien :D

Hehe jeg lo godt når jeg så den da jeg har sett orginalen et par ganger

Her er link til videoen jeg regner med di har laget parodi til:

http://video.google.com/videoplay?docid=-8...271776&q=maydie

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
Syntes det begynner å bli litt old, når allerde dette ble gjort i World of Roguecraft Episode 1, men denne etterligninga var kanskje litt lengre og litt bedre da  :)

6958241[/snapback]

World of Roguecraft Episode 1 kom jo ut for under 1 måned siden, så er ikke så old... ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

blir fascinert av at folk på wow-forumet sier den er dum fordi den er uoriginal. Ting som lages nå for tiden er uoriginalt by default, da man nesten garantert alltid finner noen som har "gjort det før".

Lenke til kommentar
blir fascinert av at folk på wow-forumet sier den er dum fordi den er uoriginal. Ting som lages nå for tiden er uoriginalt by default, da man nesten garantert alltid finner noen som har "gjort det før".

6959255[/snapback]

Da kan vi jo linke 10 parodier på dårlige PvP filmer til og se hvor morsomt du syntes det er etter de to første? Tenk før du snakker neste gang plx :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

6959255[/snapback]

Da kan vi jo linke 10 parodier på dårlige PvP filmer til og se hvor morsomt du syntes det er etter de to første? Tenk før du snakker neste gang plx :thumbup:

6968338[/snapback]

samma prinsippet som å linke til ti pvpfilmer generelt, med andre ord?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...