DementedAlbino Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Holder på å bygge meg en mediacenter pc, og lurer derfor på hva forskjellen er på disse to kortene. Er det nødvendig med så dyre kort som dette i en mediacenter pc? Blir ingen spilling, hvertfall ikke mer en kansje fm og et par andre småspill som ikke er spesielt krevende grafikk på. Så kan jeg kjøpe meg et billigere skjermkort enn de som er valgt over? Til nå har jeg hatt et radeon 9800 pro kort, og dette holder i massevis til mitt bruk, så om noen kan hjelpe meg med å finne et kort som passer meg hadde jeg satt stor pris på det. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Alt står forklart HER. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Takk for svar. Et lite spørsmål til. Hvordan er et slikt GS kort i forhold til mitt nåværende kort, et radeon 9800 pro? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Ifølge denne posten fikk vedkommende ca. 2550 poeng i 3Dmark 05 med noe klokket 9800 Pro. Til sammenligning får 7900 GS cs. 7270 poeng i 3Dmark 05 ifølge denne kilden. Men husk at 3Dmark er en syntetisk test. Men generelt kan man si at 7900 GS er 2-3 ganger 'sterkere' enn 9800 Pro. Endret 28. september 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå