Joachim_F Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 På X06 kunngjorde Microsoft at et MMORPG-prosjekt for Xbox 360 og PC hvor vi får oppleve Marvels tegneserieunivers på nært hold. Les mer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Dette var godt å høre, gleder meg til jeg blir en lykkelig 360 eier. Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 At Cryptic lager dette er et stort pluss, og litt av en overaskelse. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg syns ikke det. Cryptic Studios gjorde en fin jobb med City of Heroes men det har så utrolig mange mangler. De er dritredd for PvP og uten PvP kan ikke et sånt univers fungere overhodet. De føyer seg etter flertallet og da vil vi aldri få et godt MMORPG. MMORPG sjangeren trenger MASSIV forandring og Cryptic Studios er absolutt ikke de rette for noe sånt. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Spennende saker =) Dette har et stort potensiale iallefall! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg