Gå til innhold

Dere har hørt det før, Telenor s.....!

Samegerilja

Anbefalte innlegg

For 5 uker siden bestillte jeg bredbånd fra Start.no. De sa det skulle ta ca 2-3 uker med advarsel om at det kunne gå lengere tid. I god tro gikk jeg i 4-5 uker og gledet meg om at inetten kommer snart :). Men det var et problem, nemlig Telenor som har vært mye i hardvært fra før. De skulle installere internetten......

Bestillingsdato: 17/8

Tilbakemelding: 27/9

I tilbakemeldingen sto det at Telenor var ute for porter, at det var ingen flere som kunne få internett......... Forbanna 5 uker senere!!! Så her står jeg med ingen inett, men med en ubrukelig bestilling som må gjøres på nytt igjen.

Må vel da regne med å vente i 2-3 uker til. Og det bare for at de skal oppgradere systemet til flere ledige porter. Samt når jeg bestiller venter jeg ytterligere 2-3 uker..... Er jeg heldig får jeg internetten til jul :O... JIPPI!!

Dette her var i: Vadsø kommune i Finnmark Fylke......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lett for deg å si som har internett? Du forstår ikke kritikken som rettes ut mot Norges største telefon/inett leverandør.

Jeg er ikke noe Telenor eller bredbånd ekspert, men jeg mener at de bør har plass til flere kunder i sitt bredbånds - nettverk. Vi er ikke et land med mange innbyggere, men når det er sagt er jo helst ønske at dersom du har tilgang på internett bør de kunne ha plass til deg.

Lenke til kommentar

Helt enig med Neppe. Slutt å klag. Det er værste er de som klager når det kommer til microsoft og windows. Seff kommer noen til å få problmer, men det er en så liten % i forhold til hvor mange som bruker det. Ingen klager over at linux kræsjer så mye pga. de som bruker det vet åssen de fikser det meste

Lenke til kommentar
Okei, hva så ?

Ser ikke helt poenget om å sutre over telenor hele jævla tida. Det er så sinnsykt tabu belagt. De har MANGE kunder, der 1% har problemer.

Tingen er at det er de 1% emo folka vi hører om, og det er sinsykt irriterende.

6956724[/snapback]

1% vil jo være ekstremt mye med tanke på hvor mange kunder Telenor har.

Lenke til kommentar
1% vil jo være ekstremt mye med tanke på hvor mange kunder Telenor har.

6957518[/snapback]

Ja, så kalrt.

Men de får det til å høres ut som at alle plages med telenor, noe som er langt ifra sannheten. Jeg har bare gode erfaringer med telenor.

Har fått god kundebehandlig der og de er til å stole på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...