IBalic Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 hva synes dere om dette spillet? [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-02 11:05 ] Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 warcraft3 er liksom helt superdupert ufattelig konge...end of story Lenke til kommentar
The man! Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 synest ikke det er så bra, liker total annihilation og starcraft bedre. Lenke til kommentar
glabba Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Det er dødsbra. Har alltid likt Blizzard sine spill. Likevel må jeg ærlig innrømm at jeg ikke har tid til å spille igjennom det ennå Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 er bra...men ikkje så bra som total annihilation war3 er vell det mest balanserte pro gaming spelet du får Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Det er helt super-duper-ultra-monster-kjempe-meget tøfft! Mvh Nissen Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Gikk lei av det :sad: ....... Ikke helt min "stil".... Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Det er et genialt spill, mye mer variert enn noe annet rts jeg har spilt. Balanseringen begynner å komme seg nå... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Jeg savner Warcraft 2 stevningen. WC2 var liksom litt muntrere med den gode musikken osv. Det er ihvertfall min mening :smile: Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 det er kult spill....men i store slag og sånt blir mesteparten en suppe...med flyve dyr og hele greia...feks du får ikke trykka på ting uten og flytte flyve dyra dine og du kan jo ikke flytte dem da taper du for mye tid/firepower osv... så i større kamper er trikset bare og klare og bruke magic folka dine og klare og holde heroene bak + bruke magien deres... men det irriterer meg at det skal være så vanklig og få ordentlig kontrol i starcraft eller redalert kan du jo se hva som skjer :smile: Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Ble fort lei, selv om strategispill står høyest på min liste. Ser bare fram til Command & Conquer: Generals Utgivelsesdatoen tror jeg er 24. januar. Gleder meg som en unge. Aldri mer Warcraft! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 wc3 eier... det er så genialt at det ikke kan beskrives med ord... det er det eneste rts-spillet jeg har giddet å prøve å bli god i... BTW, har lyst på noen å spille arranged med, så hvis det er noen som er interessert i en middels god partner (er lvl 8 ) så send meg gjerne en mail [email protected] blir så mye bedre av å spille arranged...:smile: lenge leve b.net! _________________ confusius say "win some, lose some" 1 play 2 play :smile: [ Denne Melding var redigert av: Jay|-|eM på 2002-11-06 22:56 ] Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Jeg er en gammel SC: BW spiller og jeg *hater* WC3, alle vennene mine har gått over til det og jeg må bare "følge med bølgen". Men jeg håper at SC2 banker dri**** av WC3. Men bortsett fra det egentlig ganske greit spill, bortsett fra "tegneseriegrafikk". :wink: _________________ "All ting er artig, helt til det blir kjedelig" :wink: 3DGameMan.com [ Denne Melding var redigert av: Basus på 2002-11-06 22:56 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå