abze Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Hårreisende skummel at folk faktisk gir bort kontollen. http://www.getitfree.net/ er linken jeg fikk, er ikke redd for å klikke siden jeg er bak ubuntu. Kommer til en side hvor emailadressen min står fra før. De vil at jeg skal importere hele adresse boken min med å skrive inn passordet mitt Om jeg gjør dette kan jeg visst vinne en iPod, og min erfaring med det, og de fleste her inne, er at det bare er noe humbug med "Free iPod" bannere og div, så jeg gikk inn på den siden uten tunga utenfor munnen, har heller ikke så lyst på en iPod. Men er dette lovlig? Og hvor sikkert er det egentlig å gi bort hele kontrollen over emailen til noen andre? Jeg er nå redd for at den emailen der kommer til å bli spammet til døde. Heldigvis er det en email jeg bruker til registrering på div sider, men allikevel Jeg ga aldri bort passordet mitt, og etter å ha klikket på linken på nytt, takker de for registreringen, og spør etter bosted adressen min. De har vel funnet ut at det ikke er en "død" email adressen, og jeg gjorde meg vel selv til ett offer. Ohh Damn Endret 28. september 2006 av abze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå