Gå til innhold

Hva har skjedd med thottbot.com

Anbefalte innlegg

Jeg bare undrer jeg.

Jeg bruker thottbot.com til å søke på div ting og tang som jeg trenger, på wow..

Men øh, hva har skjedd nå?

Alle bruker kommentarene ser ut til å ha blitt fjernet, å det var jo de som var intressante..

Er det noe galt med web browseren min kanskje?

eks: http://www.thottbot.com/?i=16361

her var det flusst med kommentarer før.. Nå er det en ny kommentar som står..

edit: måtte legge inn et eksempel.

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NOOOOOOOOOOOOOOOOOO :ohmy:

Hvorfor har de gjort det??!! Siden er jo nå MYE dårligere.

edit: det var mye mer O i "NO"'en min før.-.- noe som gjorde at hele siden ble snål. Har nå redusert antall O til 18 meget stærke "O" istedet.

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar

Nåja, alt er relativt. Regner med det kommer til å ta seg opp igjen etterhvert. Iallefall for populære quests/items, osv. Får håpe det holdes litt mer kontrol, er relativt uinteressant å se alle diskusjonene som ikke leder noe steds liksom, når alle har sine meninger om hvem som skal ha et item og fyller komentarlisten med dritt.

edit:

Er visst ikke alt som er fjernet, kanskje det er en prosess som er i gang for å "rense" systemet?

Får vel se etterhvert

Endret av TRS
Lenke til kommentar
Det er vel mange sånne "push my link for cheapest gold on the net"-reklamer de vil bli kvitt også.

6956662[/snapback]

Vel, de eies jo av ett av gold farmer firmaene....

6957160[/snapback]

Hvor har du slikt tulleball fra?

6957474[/snapback]

Send en mail og spør hvem som eier dem. Gjør det samme med Allakazham ;)

For å gjøre en lang historie kort. IGE opprettet ett selskap, som tok over eierskapet i IGE, men som også eier thottbot og allakahzam. Så IGE er ikke direkte knyttet til de sidene, men er linket til firmaet som eier hele røkla. Du kan se mye av det i adsene som er på de to sidene forøvrig, hvis du ikke gidder å grave.

IGE = den mest organiserte gull selgeren for MMOs.

IGN er en annenting, og kjøpte seg inn i wowhead.com og støtter dem. Noe dere kanskje har lagt merke til, siden det aldri er reklame for gull der.

Edit: http://wow.azzor.com/445/truth_about_IGE.php <-- en av kildene.

Edit 2: Fra allakazham sine sider, og diskusjonsforumet deres: http://wow.allakhazam.com/forum.html?forum...num=1075;page=1

Jeg quoter: Allakhazam, on Zam.com, wrote:

We are now owned by a company that owns [..] IGE. They bought [..] us

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar
Det er vel mange sånne "push my link for cheapest gold on the net"-reklamer de vil bli kvitt også.

6956662[/snapback]

6957160[/snapback]

IGE, ikke no gold farmer firma, de kjøper gold fra farmere og selger det vidre...

IGE er faktisk ikke BARE negativt, de har mange nettverk med fan sites med guider og ting som ligner på Thottbot

Lenke til kommentar

6956662[/snapback]

6957160[/snapback]

IGE, ikke no gold farmer firma, de kjøper gold fra farmere og selger det vidre...

IGE er faktisk ikke BARE negativt, de har mange nettverk med fan sites med guider og ting som ligner på Thottbot

6958203[/snapback]

Sånn rent bortsett fra at de eier flerfoldige sweatshops mener du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...