Gå til innhold

Endre filtype på video clip filer. Hvordan?

anderslien

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du konverterer til DVD vert det laga ei mappe som inneheld ei VIDEO_TS-mappe, og inne i den ligg alle filene. Den kan so brennast i brenneprogrammet ditt. Om du ikkje har spesifisert noko anna trur eg den vert lagt i same mappa som originalfila.

6965506[/snapback]

Det er problemet... Den ligger ikke i den mappa de andre filene er. Jeg finner ikke igjen det noe sted på datamaskinen. Har prøvd å søkt også.

Lenke til kommentar
Vanlegvis? Du meiner at videoen var 350MB før konverteringa? Du kan kanskje gjere dei litt mindre om det er innstillingar for bitrate, men kvifor skal du det? Det er no plass til over 4GB på ei DVD-plate...

6975942[/snapback]

Ja, videoen var på 350mb før konverteringen. Jeg vil at den skal ta mindre plass, fordi jeg skal brenne smallville sesonger og det er 22 episoder i hver sesong, og da blir det veldig mange dvd'er hvis hver episode skal ta 1,3GB plass...

Lenke til kommentar

Vel, du kan ikkje ha stort meir enn to timar på ein video-DVD før kvaliteten byrjar å verte ganske dårleg, so du kan nok ikkje rekne med meir enn tre episodar per plate, med mindre du bruker dual layer-plater. Grunnen til forskjellen i storleik er at originalfilene bruker ein annan codec som er meir effektiv enn kva MPEG2 er.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Du kan sikkert justere bitrate ein stad i innstillingane i Vision, og det er den som avgjer kor store filene vert. Men som sagt, du kan ikkje rekne med å få dei ned i originalstorleiken.

6995301[/snapback]

Tar heller å bare bruker det andre programmet så jeg får de til 1,3GB jeg... Blir mange dvd cd'er men, hehe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...