Gå til innhold

Kjøpe Nintendo DS i USA?

Pug

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal til USA om mindre enn 14 dager, og lurer på om jeg skal kjøpe meg enten Nintendo DS eller Sony PSP.

Går det greit å kjøpe seg en Nintendo DS i statene? Er det sonefrie spill osv? Er den oppladbar? Hvordan bir det da med strømadapter osv? Og er den stort billigere i USA i forhold til Norge?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DS er sonefri ja. Alle håndholdte er det. Du må ha en konverter fra 120v -> 230v når du kommer tilbake til Norge. Finnes på de fleste internasjonale nettsteder hvor du kjøper DS.

Prisforskjellen vet jeg ikke noe om. Finnes en del gode tilbud i Norge også. Men skal du har DS, skaff deg Lite :)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Kan da bare kjøpe en USB lader og lade den via dataen. Skulle tro at det funker til tross for strøm forskjell.

6956971[/snapback]

Noen som har sjekket dette i praksis? Nettopp fått meg en DS og sliter litt med å få tak i konverter.. Har bestilt en usb-lader, men tar nok en drøy uke før den kommer i posten.

Lenke til kommentar
Kan da bare kjøpe en USB lader og lade den via dataen. Skulle tro at det funker til tross for strøm forskjell.

6956971[/snapback]

Noen som har sjekket dette i praksis? Nettopp fått meg en DS og sliter litt med å få tak i konverter.. Har bestilt en usb-lader, men tar nok en drøy uke før den kommer i posten.

8422372[/snapback]

Funker utmerket. Jeg har kjøpt USB-lader til både DS og PSP fra Play-Asia.com.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...