Pug Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hei. Jeg skal til USA om mindre enn 14 dager, og lurer på om jeg skal kjøpe meg enten Nintendo DS eller Sony PSP. Går det greit å kjøpe seg en Nintendo DS i statene? Er det sonefrie spill osv? Er den oppladbar? Hvordan bir det da med strømadapter osv? Og er den stort billigere i USA i forhold til Norge? Takk for svar Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg ville valgt PSP men valget er ditt!! Jeg vet ikke om den er sonefri... PS: husk at USA har andre kontakter enn Norge Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 DS er sonefri ja. Alle håndholdte er det. Du må ha en konverter fra 120v -> 230v når du kommer tilbake til Norge. Finnes på de fleste internasjonale nettsteder hvor du kjøper DS. Prisforskjellen vet jeg ikke noe om. Finnes en del gode tilbud i Norge også. Men skal du har DS, skaff deg Lite Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Kan da bare kjøpe en USB lader og lade den via dataen. Skulle tro at det funker til tross for strøm forskjell. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 PSP er sonefri når det gjelder spill, men det er forskjellige soner på UMD-filmer i USA, og øvrige deler av verden. Velg konsoll ut i fra hvilke spill du foretrekker. Foretrekker du Mario, Pokémon, Nintendogs, etc., velg DS, foretrekker du GTA, Ridge Racer, etc., velg PSP. Lenke til kommentar
Kuja Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Kan da bare kjøpe en USB lader og lade den via dataen. Skulle tro at det funker til tross for strøm forskjell. 6956971[/snapback] Noen som har sjekket dette i praksis? Nettopp fått meg en DS og sliter litt med å få tak i konverter.. Har bestilt en usb-lader, men tar nok en drøy uke før den kommer i posten. Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Kan da bare kjøpe en USB lader og lade den via dataen. Skulle tro at det funker til tross for strøm forskjell. 6956971[/snapback] Noen som har sjekket dette i praksis? Nettopp fått meg en DS og sliter litt med å få tak i konverter.. Har bestilt en usb-lader, men tar nok en drøy uke før den kommer i posten. 8422372[/snapback] Funker utmerket. Jeg har kjøpt USB-lader til både DS og PSP fra Play-Asia.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå