pine Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Makan til useriøs sjappe har jeg aldri sett. For akkurat 3 uker siden punkterte jeg det ene dekket på bilen min, og i og med at jeg lenge hadde lyst å bytte ut de orginalhjula på bilen, slå jeg til. Bestillte nye lettmetall felger og 4 dekk. IFL websiden så er montering og balansering innkludert i prisen. Bra deal tenkte jeg. Sendte TOM en forespørsel ang dekkdimensjoner jeg bør ha og fikk svar rimelig kjapt. Var et par timer fra jeg sendte mail til de. Bestillte for 3 uker siden, og fikk bekreftelse på orderen. Samme dagen skrev jeg mail til de om forventet leveransedato. Fikk svar neste dag at varene blir sendt fra lager i Sverige så snart som mulig. En uke gikk og jeg fikk ikke no melding i det hele tatt. Her skrev jeg en mail igjen, ventet 4 dager på svar, der jeg fikk vite at de ikke hadde dekk på lager. 20 min etter at mailen ble motatt skrev jeg tilbake at jeg vil ha andre dekk, og oppga typen og dimensjoner jeg vil ha. Det var 18.9, jeg venter fremdeles på svar. Har skrevet 2-3 mail i etterkant, alle med grei og saklig tone, men har enda ikke fått noen svar på de. Spurte om de klarer den 30 dagers leveringsfristen, om ikke så krevde jeg pengene mine tilbake. Begynner å bli rimelig frustrert her, i og med at tlf nr de har på websiden fører til en telefonsvarer som ber deg 15 ganger å ta alle henvendelser på mail. Men mail svarer de ikke. I grunnen så har jeg lyst å heve kjøpet. Er bare en uke til fristen går ut uansett, om jeg ikke får noen svar fram til da, går dette til forbrukerrådet og advokaten min. De bestiller jeg ikke hos en gang til det er helt klart. Har allerede startet å lete etter alternative leverandører. Har skrevet litt rundt, quattroco.com ser lovende ut, de svarte meg 4 ganger på en time. Lenke til kommentar
lacie Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Makan til useriøs sjappe har jeg aldri sett. For akkurat 3 uker siden punkterte jeg det ene dekket på bilen min, og i og med at jeg lenge hadde lyst å bytte ut de orginalhjula på bilen, slå jeg til. Bestillte nye lettmetall felger og 4 dekk. IFL websiden så er montering og balansering innkludert i prisen. Bra deal tenkte jeg. Sendte TOM en forespørsel ang dekkdimensjoner jeg bør ha og fikk svar rimelig kjapt. Var et par timer fra jeg sendte mail til de. Bestillte for 3 uker siden, og fikk bekreftelse på orderen. Samme dagen skrev jeg mail til de om forventet leveransedato. Fikk svar neste dag at varene blir sendt fra lager i Sverige så snart som mulig. En uke gikk og jeg fikk ikke no melding i det hele tatt. Her skrev jeg en mail igjen, ventet 4 dager på svar, der jeg fikk vite at de ikke hadde dekk på lager. 20 min etter at mailen ble motatt skrev jeg tilbake at jeg vil ha andre dekk, og oppga typen og dimensjoner jeg vil ha. Det var 18.9, jeg venter fremdeles på svar. Har skrevet 2-3 mail i etterkant, alle med grei og saklig tone, men har enda ikke fått noen svar på de. Spurte om de klarer den 30 dagers leveringsfristen, om ikke så krevde jeg pengene mine tilbake. Begynner å bli rimelig frustrert her, i og med at tlf nr de har på websiden fører til en telefonsvarer som ber deg 15 ganger å ta alle henvendelser på mail. Men mail svarer de ikke. I grunnen så har jeg lyst å heve kjøpet. Er bare en uke til fristen går ut uansett, om jeg ikke får noen svar fram til da, går dette til forbrukerrådet og advokaten min. De bestiller jeg ikke hos en gang til det er helt klart. Har allerede startet å lete etter alternative leverandører. Har skrevet litt rundt, quattroco.com ser lovende ut, de svarte meg 4 ganger på en time. 6956421[/snapback] Heisann. Hvordan går det? Har du fått dekkene? Jeg bestilte selv dekk hos Dekkexpress. Det var første og siste gang. I går fikk jeg dekkene etter nesten 2 måneder venting. Har sendt utallige mailer uten svar. Til slutt skrev jeg at politiet vil bli koblet inn i saken. 10 minutter senere fikk jeg svar: Nå er dekkene på vei. Og sannelig hadde jeg dem her i går... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ut i fra dette høres det ut som om gutta boys i Dekkexpress går i svarteboka mi... Lenke til kommentar
lacie Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ja det bør de gjøre, ikke mye å stole på. Bestiller nok ikke der igjen, selv om jeg fikk dekkene til slutt. Lenke til kommentar
Nakke Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har ett tips, bildekk.com de er seriøse dekkene blir sendt samme dag du bestiller, fikk dekk levert på døren 2 dager etter bestilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå