Rsp Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Hei, kan noen der ute gi meg noen råd? Jeg tenkte jeg skulle kjøpe et digitalt speilrefleks kamera til kona. Vi har et kompaktkamera som vi har tatt noen tusen bilder med, og tenkte kanskje at tiden var inne for og gå videre. Jeg har søkt på nettet og funnet noen modeller som jeg tror kan passe oss, men ingen av oss har noen erfaring med speilrefleks. Vi tar endel naturbilder, men det blir mest bilder av barna ute i naturen. Dette er modellene: Canon EOS 350D, Canon EOS 400D, Olympus E500 og Nikon D70S Endret 29. september 2006 av oysfaerg Lenke til kommentar
romanticide Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 alle er gode valg når det kommer til egenskaper, så det som kanskje er vikigst blir ergonomien.. siden det er til konen din så tror jeg 400d eller 350d vil passe bra om hun har små hender.. men til oss som har litt større hender er d70s et veldig bra valg (førøvrig d50 også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå