Anterialis Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hei. Har problem med mitt Dell batteri. Trodde først det var recall, men var visst ikke det :s Problemet mitt er at det ikke lader. Lade lampa kommer ikke på en gang om jeg putter strømmen i. Noen ganger lyser det, men da lader det ikke fullt opp. Hva kommer dette av? Er det batteriet eller andre ting? HK? Jeg vil komme med flere detaljer senere, nå må jeg løpe! På forhånd takk =) Lenke til kommentar
melsom Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Mye mulig det er kontakten på hovedkortet som sitter litt dårlig. Uansett, Sony tilbakekaller nå -alle- laptopbatterier, å er du heldig å har et sonybatteri (tror Dell bruker det i de fleste laptopene sine), så får du nytt uansett Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvordan finner jeg evt. ut det da? Står ingen ting om Sony på baksiden av batteriet. Må kanskje ringe Dell, trenger å snakke med de uansett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå