rubjell Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg holder på å lage meg en fotohjemmeside og skal legge inn masse bilder, jeg har et problem med at noe av bildene ikke vil lastes opp, det ser ut som om bildene lastes og når jeg går inn på hjemmesiden etter opplasting så ligger kun rammen til bildet der, hyperlinken til bildet stemmer på mappen det ligger i dette gjelder bare noen bilder Alle bilder er i JPEG, og noen er litt store filer 3551 x 2398 5,4 MB Jeg bruker Frontpage, type drag and drop Takk for all hjelp!! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Noen grunn til at du bruker 3551 x 2398? Hvorfor kan du ikke skalere ned bildene? Lenke til kommentar
rubjell Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Jeg kan skalere de ned, men jeg har ikke brydd meg med det, men det er nok ikke årsaken, for de fleste bilder i den størrelsen virker på hjemmesiden Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Prøv å bry deg med det først av alt. File size matters on the WWW! Lenke til kommentar
rubjell Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Nå har jeg skalert ned bilder men hare fortsatt problem Hva kan det være? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Måtte vel være om du har noen feil filstier eller lignende da. Husk at mappene og filene (og da hele filstien) er case-sensitive på nett, noe de ikke nødvendigvis er lokalt hos deg. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Evt. at du ikke har mer plass igjen på webområdet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå