Bilge^^ Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 hey; =) noen her som vet åssn du forandrerhvor mine dokumenter skal ligge? sry men sitter på skolen nå (ikt) å har fått den oppgava fra lærarn, skal skriive ned hvordan d gjøres.. er fryykteli enkelt, vet d men . . . glemt d:D noen som kjapt kan skrive hvordan d gjøres å ikke skrive mye annet dritt:P ? thx ;P Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 man høyreklikker på mappen mine dokumenter, så velger man egenskaper, så skriver du (eller blar gjennom) etter den mappen der mine dokumenter skal være (det er det eneste feltet på den første fanen) Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 man høyreklikker på mappen mine dokumenter, så velger man egenskaper, så skriver du (eller blar gjennom) etter den mappen der mine dokumenter skal være (det er det eneste feltet på den første fanen) 6956060[/snapback] ooki tusn takk ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå