abene Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Apple lanserte nylig multimediaspilleren iTunes 7 og opplevde klagestorm fra brukerne. Versjon 7.0.1 skal rette opp en rekke feil. Les mer Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Fint at dem retter opp feiliene etter seg, dem må jo det, ellers vil dem ha et stort frafall av brukere. Jeg har perosnlig gått over til MediaMonkey, synes det er et mye bedre alternativ. Men jeg må vel laste ned å teste det ny iTunes. Hva var det som var de store feilene alle gklaget på? Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 hm, denne klagestormen må være den minste klage stormen jeg har sett i midt liv. Vet ikke om none, eller har hørt om noen med de nevnte problemene. Slik jeg har intryk av så var det en nedgang på problemer fra 6,x til 7,0. Jaja, har vi det for bra klarer vi da alltid å finne på noe å klage på Sef er det alltid problemer med nye software, ingen ting er perfekt. Lenke til kommentar
Peony Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Vet om flere som har hatt problemer med itunes 7, inkludert meg selv. Greit nok at ny software ofte har problemer, men når problemet med et musikkprogram bl.a. er at man ikke får spillt av musikken uten hakk og skurr er det uholdbart. Godt denne oppdateringen kom nå, ellers hadde jeg byttet program. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Macfan: Hvis du ikke har fått med deg at folk har hatt en del ganske alvorlige problemer med iTunes 7.0, kan du jo bare ta en tur innom diverse forum og lese litt, så vil du se at problemet er ganske utbredt både hos Mac- og PC-brukere. Sjekk det offisielle iTunes-forumet f.eks. Når iTunes 7.0 for mange brukere enkelt og greit ikke fungerer i det hele tatt eller evt leverer helt herpet lyd med masse metallisk støy og lignende, er det ikke snakk om å bare "finne på noe å klage på", da er det snakk om å få problemene slengt rett i fjeset. Endret 28. september 2006 av Juke Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hipp, hipp hurra. Gleder meg til å se hva de har klart å fikse. Lenke til kommentar
KingIxus Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ah, folkens, DETTE er IKKE en skikkelig update, snarere en liten "justering" slik at du skal få litt mindre problemer. Går du inn på www.ilounge.com eller www.engadget.com kan du se at debatten allerede RASER. Folk har fortsatt MYE problemer med iTunes 7 ETTER oppdateringen..... Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Holder meg til foobar, siden den har hatt gapless avspilling i flere år og kernel streaming så det suser. Lenke til kommentar
22122277 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 La inn den nyere versjonen i går. Problemet med lydforstyrrelser når jeg eks. åpner en nettside forsvant, eller jeg kan høre litt forstyrrelse i ca. et halvt sekund før det forsvinner. Det plager ikke meg veldig. Lenke til kommentar
............... Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ah, folkens, DETTE er IKKE en skikkelig update, snarere en liten "justering" slik at du skal få litt mindre problemer. Går du inn på www.ilounge.com eller www.engadget.com kan du se at debatten allerede RASER. Folk har fortsatt MYE problemer med iTunes 7 ETTER oppdateringen..... 6956278[/snapback] Selv ble alle mine problemer fikset, skurring, hakking osv.. Hvilket andre problemer er det? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Mine problemer med skurring og ugjevn lyd ble fikset, men jeg kan enda ikke legge till musikk, og den bugger enda når jeg scroller i Firefox. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Mine problemer med lyden er borte no Lenke til kommentar
bidz Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Etter iTunes 7.0 kom og KREVDE at man hadde de to servicene kjørende hele tiden (i iTunes 6 kunne en rename .exe filene til noe annet og iTunes kjørte like fint, men i iTunes 7.0 så reinstallerer den servicene automagisk igjen...) + masse tull med selve programmet så ble det totalt fjernet fra PC'en her. Winamp 5.3 er mye bedre, på alle mulige måter. Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Bidz: du kan jo fortsatt bruke iTunes 6... Lenke til kommentar
Fidelio Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Nå går det an å bruke iTunes hvis man har Creative lydkort... Lenke til kommentar
rabiator Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Etter iTunes 7.0 kom og KREVDE at man hadde de to servicene kjørende hele tiden (i iTunes 6 kunne en rename .exe filene til noe annet og iTunes kjørte like fint, men i iTunes 7.0 så reinstallerer den servicene automagisk igjen...) + masse tull med selve programmet så ble det totalt fjernet fra PC'en her. iTunes har vært ok på mange måter. Litt begrenset brukbarhet, men likevell ok. Har hatt litt trøbbel, særlig med ressursbruk. Hvorfor skal det kjøres service når jeg ikke bruker programmet? Og hvorfor skal QT kuppe oppsettet ved hver oppdatering? Jeg har kjøpt litt på iTunes, men vurderer likevell å dumpe programmet. Det er egentlig for dårlig. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 hvorfår går det ikka an å åpne sanger ? når jeg er innpå programe så trykke jeg ctrl+o å så kommer det opp den mappen med sangene mine så trykker jeg på en sang men det kommer ingen frem på Musikk bibloteke.. hjeeeeelp!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå