ticsyboy Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 hei! når jeg startet maskinen min så ville den ikke funke:( i oppstarten så sto det bare windows starter opp. jeg har prøvd og alt. og fikk et tips om og sette in windows cden og og reparere en tidligere innstalasjon men den katagorien kom ikke opp:( hjelp hva kan jeg gjør? jeg lastet ned hirens boot cd og hadde ikke peiling på hva jeg gjor og no ståpr der "trykk en tast for og restarte" MVH: Nicolas Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Du får ikke opp en feilmelding? Ofte må man kjøre en kommando fra Recovery Console for å løse et oppstartsproblem. Ang. Repair-funksjonen til XP-Setup: Du må IKKE trykke R første gang det dukker opp nederst på skjermen. Du må vente til setup finner din XP-installasjon (dette er etter alle drivere er lastet inn og setup søker gjennom diskene). På den engelske trykker du da R, tror det er E på den norske versjonen. Men det ser du jo selv :!: Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå