loathsome Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hei, Har et ECS RC410-M2 hovedkort. Biosen er en AMI-greie. Manualen sier at jeg skal oppgradere BIOS på følgende nettsted: http://www.esupport.com/global/ .. og det koster for svarte meg $29.95?! Må jeg betale, eller finnes det en annen utvei? (lovlig, o'course) Takk for hjelp Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 esupport ? Ligger jo bioser hos produsent linken din da .. Siste : BIOS for RC410L/800-M2 (PCB:1.X) Version 060424 Release Date 2006/04/24 Update Description Set CPU C1E function default to disable http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Products/Prod...nuID=93&LanID=0 ( trykk BIOS knappen/link på denne siden) Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Skal vel ikke betale noe som helst. Gå inn på hjemmesiden til ECS å last ned nyeste BIOS til ditt hovedkort der. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Har du sett på denne siden? Der kan du laste ned bios fil og verktøy for flashing. Lykke til. Mvh Meg. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Aha, genialt Jeg må lære meg å lete litt bedre .. hehe. Uansett, min PC har ingen diskettstasjon (faen skal jeg med det, da? ) Hva er alternativene da? Tusen takk. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Uansett, min PC har ingen diskettstasjon (faen skal jeg med det, da? )Hva er alternativene da? 6956151[/snapback] Hva du skal med diskettstasjon? Trodde du visste svaret på det nå. Du kan jo legge alt på en bootbar CD og kjøre flashingen derfra. Jeg har aldri prøvd det selv, men du finner instruksjoner på denne side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå