Gå til innhold

Kabinett med 10+ interne 3,5" brønner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan så godt som glemme noe under 1000lappen...

Thermaltake Armor får du inn 12 disker (med 2 extra iCage)

6958333[/snapback]

Noen med mer innsikt enn dette?

6959489[/snapback]

Du spurte om hjelp og jeg svarte... vil du ha mer info? http://www.netshoposlo.no/aspx/info.aspx?i...d=4&txt=Kontakt Jeg har pcen min i dette kabinettet med masser av disker og det er kaldt og godt for dem :)

Hvis du skal ha noe som er bedre så må Chieftec eller LianLi bigtower være tingen ;) men så er det snakk om pris...

Lenke til kommentar
Kan så godt som glemme noe under 1000lappen...

Thermaltake Armor får du inn 12 disker (med 2 extra iCage)

6958333[/snapback]

Noen med mer innsikt enn dette?

6959489[/snapback]

Du spurte om hjelp og jeg svarte... vil du ha mer info? http://www.netshoposlo.no/aspx/info.aspx?i...d=4&txt=Kontakt Jeg har pcen min i dette kabinettet med masser av disker og det er kaldt og godt for dem :)

Hvis du skal ha noe som er bedre så må Chieftec eller LianLi bigtower være tingen ;) men så er det snakk om pris...

6960485[/snapback]

Hei, linken din viser bare kontaktinformasjon på netshop? :)

Lenke til kommentar

Det billigste Chieftec-bigtoweret på komplett.no har 6 slotter, og med 4-i-3-modulen som ble nevnt litt før her er du oppe i 10 disker. Fest noen over psu, så har du enda noen til. Anbefaler dette kabinettet mer enn det andre, fordi du kan ha flere vifter enn på det med 8 diskplasser.

Billig er det også, ligger vel på 799 eller noe (for trøtt til å sjekke).

Lenke til kommentar
Det billigste Chieftec-bigtoweret på komplett.no har 6 slotter, og med 4-i-3-modulen som ble nevnt litt før her er du oppe i 10 disker. Fest noen over psu, så har du enda noen til. Anbefaler dette kabinettet mer enn det andre, fordi du kan ha flere vifter enn på det med 8 diskplasser.

7018425[/snapback]

Dette stemmer jo ikke i det hele tatt!!

På Chieftec Dragon kabinettet som du snakker om kan du ha 5 x 80mm vifter og

1 x 90mm vifte

På Chieftec Mesh Bigtower som jeg nevnte kan du ha 5 x 90mm vifter og 2 x 120mm

vifter.

:nei::nei::nei:

Hilsen

Vinci

Lenke til kommentar

7018425[/snapback]

Dette stemmer jo ikke i det hele tatt!!

På Chieftec Dragon kabinettet som du snakker om kan du ha 5 x 80mm vifter og

1 x 90mm vifte

På Chieftec Mesh Bigtower som jeg nevnte kan du ha 5 x 90mm vifter og 2 x 120mm

vifter.

:nei::nei::nei:

Hilsen

Vinci

7039633[/snapback]

Der er plass til 2 92mm i døra, 2 80mm bak, en 80mm i hver harddisk-boks og en under de to boksene på det ene bigtower-kabinettet. Hvor den 92mm-eren er, må gudene vite :ermm: Jeg ser den ikke.

Når det gjelder det andre kabinettet så legger jeg meg flat. Glemte rett og slett 92mm-erne, gudene vet hvordan det gikk an. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...