Gå til innhold

Oppgradering av pc, max 7k, amd eller intel?

Anbefalte innlegg

Da tror jeg at jeg skal invistere i nytt hovedkort, prosessor, ram, skjermkort kansje, psu og en til disk!

Har fra før av et gammalt system som er, A-Bit Nf-7S eller noe, AMD Sempron 3000+ og et Gforce 6800LE kort! Har 1024 Corsair 3200ram og vil ha med nye komponenter!

Vil ikke for mye men ikke det dårligste heller! Har ingen greier på hva som er brukende og går sammen nå på markedet!

Noen som kan hjelpe meg og linke litt og sånn :)

Blir noe spilling og bare en pc som rett og slett ikke er så treig! Blir vel sikkert litt overklokking men ikke noe store greierne!

Nytter ikke og si AMD 325FSA Socet for det skjønner jeg ike :cry:

Takker for alle svar!

Endret av x-team
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz Socket LGA775, 2MB, BOXED m/vifte

Pris: 1595

Antec Sonata II Miditower, Svart m/450W Strømforsyning

Pris: 995

Gigabyte GA-965P-S3, P965, Socket-775, ATX, SATAII, GbLAN, DDR2,

Pris: 1299

Corsair XMS2 6400 DDR2, 1024MB PC6400 64Meg x 8, CAS 5-5-5-15, 800MHz, 240pin

Pris: 1499

Sapphire Radeon X1900GT 256MB GDDR3, PCI-Express, Dual-DVI/VIVO, Lite-Retail

Pris: 1699.

Evt. Geforce 7900GS som er mer strømgjerrig, Yter noe dårligere (men bedre drivere spør du meg :p ) Har også satt opp 1 brikke på 1 gig, tenker på fremtidige oppgraderinger...

Edit: Glemte disk, men den du har satt opp er jo helt kurant..

Totalt: 7,8K med disk

Koster litt mer men er vel verdt det spør du meg. Er tatt fra komplett.

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Naa har jeg foreslaatt det, sa JA jeg synes det er et ok system som gir mer for pengene enn ditt originale...

Personlig ville jeg gaatt for 7900gs pga liker nVidia sine drivere og den bruker mindre strom. Omtrent alle andre ville antageligvis gaatt for x1900gt, hehe..

Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...