sakosekk Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hei Prøver å dele en mappe min pc med noen andre på det interne nettet.Alle har WinXp. Jeg har tilgang til dems mapper, men de kommer ikke inn på min pc. Står \\sako is not accessible. Ingen rettigher. osv. Dette har fungert før, fatter ikke hva som er feil. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Pablo24 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ligner litt på det samme problemet som jeg har, men trenger ikke å være det. Hvis du ikke alt har prøvd dette, så gjør det før du prøver på noe annet: Svar: Start -> Kjør -> gpedit.msc -> Computer Configuration -> Windows Settings -> Local Policies -> User Rights Assignment. Bla deg nedover til du finner "Deny access to this computer from the network". Der kan du godt fjerne alle gruppene som er nevnt. Lenke til kommentar
St3ff3n Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Vist ikke det fungerer så kan det skyldes at dere ikke ligger i samme arbeidsgruppe/domene. dette kan du sjekke med og ta å høyreklikke på Min Datamaskin --> Egenskaper --> Datamaskinnavn --> Endre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå