Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med å dele ALLE filene

Anbefalte innlegg

Situasjonen er at jeg deler en mappe med masse musikk i. Problemet er at jeg ikke får hørt på alle undermappene til den delte mappen. Når jeg sitter på PCen jeg deler med og jeg prøver å høre på en mappe med musikk, så setter winamp opp alle sangen i listen, men velger å hoppe nedover listen uten å spille av sangene. Fant ut hvis jeg delte selve filene i mappen som ikke ville deles, så lot de seg spille av.

Noen som har vært borti lignende eller som vet hva som er gale.

Takker for alle svar :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I folder options har du "Use simple file sharing" ikryssad default. Huka av den så får du upp flera options i "share" när du högerklickar. Jag testade precis och det fungerar i Pro. Har du Admin rights på maskinerna? Inte en massa users med en massa olika permissions?

Sorry om det blir 3 språk, men jag har 4 olika språk på 4 olika maskiner här. Blir lite rot :/

Lenke til kommentar
I folder options har du "Use simple file sharing" ikryssad default. Huka av den så får du upp flera options i "share" när du högerklickar. Jag testade precis och det fungerar i Pro. Har du Admin rights på maskinerna? Inte en massa users med en massa olika permissions?

Sorry om det blir 3 språk, men jag har 4 olika språk på 4 olika maskiner här. Blir lite rot  :/

6955203[/snapback]

Hehe...ikke noe problem, har selv to forskjellige språk på pcene.

Har gjort det du sier. Og har admin rights på pcene. Men det er også andre useres, men det skal jo ikke være noe problem, så lenge jeg er logget på som admin.

Men når det er sagt, så har jeg funnet ut at problemet er at filene under den delte mappen ikke blir delt til ALLE (users). Har andre mapper som jeg deler, uten at dette problemet oppstår. Du vet ikke hvordan jeg kan få til å dele en mappen, men samtidig så deler jeg alle undermapper og filer i den delte mappen.

Lenke til kommentar

Gör en test. Tillverka en ny mapp i roten på en partition som heter "test". I den tilverkar du ytterligare en som heter test och i den en till. Gå sen tillbaka till den första mappen som du delar. Bara dela den utan att ändra permissions och grejer. Se sedan i nätverket när du funnit fram till den maskinen om du kommer åt alla mappar. Gör du det är det något specifikt med musikmappen din som rotar till sakerna för dig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...