Blacki Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 her: http://klipps.no/horny_donkey/ :!: Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Mitt første samleie var nok litt for tidlig, angrer veldig på at jeg hadde samleie så tidlig som jeg hadde men det føltes riktig der og hadde følelser for denne jenta, er faktisk fortsatt sammen med henne 7615913[/snapback] Tør jeg spørre hvor mange år for tidlig det var? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Mitt første samleie var nok litt for tidlig, angrer veldig på at jeg hadde samleie så tidlig som jeg hadde men det føltes riktig der og hadde følelser for denne jenta, er faktisk fortsatt sammen med henne 7615913[/snapback] Tør jeg spørre hvor mange år for tidlig det var? 7624461[/snapback] Man kan jo ikke si hvor mange år for tidlig det var men i etter tid syns jeg at jeg kunne venta litt lengre Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Gjorde det sammen med min kjærste 1 uke etter at jeg ble femten hjemme hos henne. Vi er fortsatt sammen i dag(Litt over to år siden). Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 første gang var vell på toalettet på en campingplass i sverige jeg var 14 hu var 14 Lenke til kommentar
Wiwa Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg var 15 og vi gjorde det hjemme hos han etter vi hadde vært på fest.. Det var en flott natt.. Lenke til kommentar
Emptyy Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Vell vell, gøy å lese her! Her kommer min historie: Jeg og min tidligere venninde hadde sett Mummidalen på film, og ble naturlig nok opphisset av Snorkfrøkens sensuelle utseende og stramme linjer. Vi gikk begge inn i ett rollespill hvor jeg var hufsa, og hun var batwoman! (litt usaklig det siste der). Som vi alle vet er batwoman egentlig en pyse, og ringte etter robin! Robin hadde slått ned Batman og måtte derfor kjøre traktor på vei til oss, siden han ikke hadde batmobile-nøklene. Så da satt vi der, under ei bru og venta på Robin. Etter langt om lenge kom Robin. - Hvem er det som tramper på vår bru?, sa hufsa (meg). - Det er bare lille Robin, som skal til seters for å tømme pungen. - Nå kommer vi og tar deg! *rawr* - Nei, pokker, ta ikke meg, ta heller supermann som kommer etter meg. Han har my større pung! .. ja, alle vet jo hvordan den historien går. Så det endte opp med meg, batwoman og chuck norris i et heftig trekantdrama! Nei, fra spøk til alvor, så dyppet jeg wienern i sjokolade en kald vinterdag som 15åring. Tilfeldigvis etter vi hadde bakt små brownies! 1 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Emptyy: Hva er det du har røyka? 5 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 I et telt i Frognerparken i 10 minus. Satt i kø til ringenes herre. Gud jeg frøys. Lå nesten å rista. 7045000[/snapback] Du kødder ? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hvordan jeg mistet jomfrudommen? Jeg ble penetrert. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Med x'n når jeg var 14-15. Ikke lett å si helt sikkert. Hjemme i senga mi, klin edru. Var koselig det. Lenke til kommentar
Ikea92 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Med x'en når jeg var 14. Hvor forteller vi ikke, for det er flaut nok som det er ^^ Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hvordan det? Give us the dirty details! Lenke til kommentar
Ikea92 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hvordan det? Give us the dirty details! 8453922[/snapback] La oss si det sånn: 1) Det var ikke i en seng 2) Det var ikke på et privat sted Gjett i vei Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 For å klare opp i en ting angående jomfrudom, følger vi Kristian Ødegårds definisjon: Og løsningsordet har 6 bokstaver, og brukes for å betegne et hunnkjønn som har èn spesiell opplevelse til gode. 6 bokstaver. Ontopic har jeg ingen sprell å komme med, bare det kjedelige.. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 hehe, jeg fiksa det for 4 uker siden (som 20 åring) litt full etter en fest hos meg. kjempeglad i jenta , prata masse om det, så alt stod til forventingene. Beste opplevelse ever. Virker som mange har hat en litt sånn kjip opplevelse som full eller for ung, vel jeg hadde det absolutt helt superkonge. og vi koser oss fortsatt 4 uker etterpå Glad for at jeg ikke klarte å få meg noe før Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hvordan det? Give us the dirty details! 8453922[/snapback] La oss si det sånn: 1) Det var ikke i en seng 2) Det var ikke på et privat sted Gjett i vei 8454140[/snapback] Hmm? På et offentlig toalett? I en grøftekant? På kjøkkenbordet hos noen som hadde fest? The possibilities are endless Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Han var 12, jeg var 14 - I et klesskap Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Var 13 år, jeg Gjorde det med bestevenninna mi, for vi hadde lyst å se hvor god den andre var :!: Jeg var jomfru, men ikke hun. Så etter 20 minutter i senga til pappaen hennes, så var jomfrudommen min borte... Gikk kjempefint og har aldri angret Er 15 år den dag i dag. Lenke til kommentar
nubcake Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hvor: I senga til bestevenninna mi med kusina hennes Hvordan: Heh, det trengs vel ikke noe forklaring. Var 16, hadde moped ihvertfall tjohei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg