Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor, når og hvordan mistet du jomfrudommen?

N00by89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mitt første samleie var nok litt for tidlig, angrer veldig på at jeg hadde samleie så tidlig som jeg hadde men det føltes riktig der og hadde følelser for denne jenta, er faktisk fortsatt sammen med henne :)

7615913[/snapback]

Tør jeg spørre hvor mange år for tidlig det var? :)

Lenke til kommentar
Mitt første samleie var nok litt for tidlig, angrer veldig på at jeg hadde samleie så tidlig som jeg hadde men det føltes riktig der og hadde følelser for denne jenta, er faktisk fortsatt sammen med henne :)

7615913[/snapback]

Tør jeg spørre hvor mange år for tidlig det var? :)

7624461[/snapback]

Man kan jo ikke si hvor mange år for tidlig det var men i etter tid syns jeg at jeg kunne venta litt lengre

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Vell vell, gøy å lese her!

Her kommer min historie:

Jeg og min tidligere venninde hadde sett Mummidalen på film, og ble naturlig nok opphisset av Snorkfrøkens sensuelle utseende og stramme linjer.

Vi gikk begge inn i ett rollespill hvor jeg var hufsa, og hun var batwoman! (litt usaklig det siste der). Som vi alle vet er batwoman egentlig en pyse, og ringte etter robin!

Robin hadde slått ned Batman og måtte derfor kjøre traktor på vei til oss, siden han ikke hadde batmobile-nøklene. Så da satt vi der, under ei bru og venta på Robin.

Etter langt om lenge kom Robin.

- Hvem er det som tramper på vår bru?, sa hufsa (meg).

- Det er bare lille Robin, som skal til seters for å tømme pungen.

- Nå kommer vi og tar deg! *rawr*

- Nei, pokker, ta ikke meg, ta heller supermann som kommer etter meg. Han har my større pung!

.. ja, alle vet jo hvordan den historien går.

Så det endte opp med meg, batwoman og chuck norris i et heftig trekantdrama!

Nei, fra spøk til alvor, så dyppet jeg wienern i sjokolade en kald vinterdag som 15åring.

Tilfeldigvis etter vi hadde bakt små brownies!

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hehe, jeg fiksa det for 4 uker siden (som 20 åring) :p

litt full etter en fest hos meg. kjempeglad i jenta , prata masse om det, så alt stod til forventingene. Beste opplevelse ever.

Virker som mange har hat en litt sånn kjip opplevelse som full eller for ung, vel jeg hadde det absolutt helt superkonge. og vi koser oss fortsatt 4 uker etterpå :D

Glad for at jeg ikke klarte å få meg noe før :p

Lenke til kommentar
Hvordan det? Give us the dirty details!

8453922[/snapback]

La oss si det sånn:

1) Det var ikke i en seng

2) Det var ikke på et privat sted

Gjett i vei :wee:

8454140[/snapback]

Hmm? På et offentlig toalett? I en grøftekant? På kjøkkenbordet hos noen som hadde fest? The possibilities are endless :tease:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...