Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor, når og hvordan mistet du jomfrudommen?

N00by89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men når jenta har mistet Jomfruhinnen, så er hun ikke en jomfru lenger. I legens forstand.

6957256[/snapback]

så når jenta mister den fordi hun feks rir (eller driver med annen fysisk idrett) så er hun ikke jomfru lenger... ? er ikke helt enig i den definisjonen da men..

6957312[/snapback]

I legens forstand, så ja.

Lenke til kommentar
Men når jenta har mistet Jomfruhinnen, så er hun ikke en jomfru lenger. I legens forstand.

6957256[/snapback]

så når jenta mister den fordi hun feks rir (eller driver med annen fysisk idrett) så er hun ikke jomfru lenger... ? er ikke helt enig i den definisjonen da men..

6957312[/snapback]

6957385[/snapback]

som sikkert nevnt tidligere i tråden; det er forskjell på å miste jomfruhinnen og å miste jomfrudommen...

Lenke til kommentar

6957256[/snapback]

6957312[/snapback]

6957385[/snapback]

som sikkert nevnt tidligere i tråden; det er forskjell på å miste jomfruhinnen og å miste jomfrudommen...

6957408[/snapback]

Som du kan se at jeg selv har påpekt. Men da blir jomfru bare et ord for om man har ligget med noen eller ikke. Jeg veit ikke hva som står i ordboka, men anatomisk så stemmer det ikke.

Så kan jo kanskje ordet "jomfrudommer" defineres som jentas jomfruhinne. Men så klart, det er jo mitt syn på saken. Det kan være rav ruskende feil.

Lenke til kommentar
Man har diskutert definisjonen på hva en jomfru er opp og i mente her i forumet, har man ikke kommet fram til noe bedre?

Jomfrudom er ikke det samme som jomfruhinne. Gutter kan også være jomfru.

6957185[/snapback]

Takk for svar :)

Siden det da bare finnes en måte å miste jomfrudommen på, er ikke emnetittel litt feil ?

(eller dum, da sex er eneste måte å miste jomfrudommen på)

Lenke til kommentar
Ei venninde som inviterte meg til å bli med til nabobygda for å drikke, jeg takket jeg og fikk møte noen av hennes venninder, endte med grisefylla og sex med hun vi var på besøk med.

Knakk 3 planker i senga.. å nei hun va ikke feit!

6957937[/snapback]

Men det er du ? :p

Neida, tuller. Kunne ikke dy meg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Ja, svarte det til forventningene?

Jeg var 16år husker jeg, ingen av oss hadde hat sex før så det ble litt slit :blush:  Hu var så trang at det tok 2 kvelder og mange forsøk før vi fikk til noe som kunne ligne på sex :innocent:

6954655[/snapback]

Snakk om nybegynner :whistle: Trodde du at det var bare til å presse seg inn ja, nei her må det lirkes å lures først :thumbup:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke når jeg debuterte.. Har våknet opp med fyllesjuk og jævli uten klær i en seng på en fest noen ganger ,og det har nok skjedd noe , fant jo en brukt kondom engang..

Men første gangen jeg husker så var jeg 18 med min første kjærlighet. Jeg hadde faktisk den kondomen liggende i nærmere 2år før jeg kastet den.. vakumpakket selvsagt :!:

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...