Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor, når og hvordan mistet du jomfrudommen?

N00by89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
15 år på englandsbåten...vi ble sammen noen uker seinere. For min del var 1. gang helt perfekt. 2. var det litt verre med, ble vel for selvsikker...jeg kom etter 2 sek.

6956336[/snapback]

Sånn seriøst 2 sekunder ?

6956356[/snapback]

Nei, men var faen ikke langt ifra.

Lenke til kommentar
Jeg stiller meg nysjerrig på om det finnes flere metoder å miste jomfrudommen på enn sex.

Vi er i det kverrulerende hjørnet i dag? :)

6956984[/snapback]

Det er ikke kverrulering ?

Det finnes da flere måter å miste den på.

- Kjør en agurk i musa

- Slå seg hardt

- Sport (Spesielt turn har jeg hørt)

Lenke til kommentar
Jeg stiller meg nysjerrig på om det finnes flere metoder å miste jomfrudommen på enn sex.

6956961[/snapback]

Jeg siterer Ozelot igjen. Det blir ingen interessant tråd om alle sier "ved å ha sex", det som er interessant er vel hva som skjedde, og i hvilken setting (hvor) det skjedde?

Neppe: Du syns kanskje det er tøft å alltid oversimplifisere ting, men det ødelegger tråden hvis vi skal være så tørre som du vil ha det til.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

6956961[/snapback]

Jeg siterer Ozelot igjen. Det blir ingen interessant tråd om alle sier "ved å ha sex", det som er interessant er vel hva som skjedde, og i hvilken setting (hvor) det skjedde?

Neppe: Du syns kanskje det er tøft å alltid oversimplifisere ting, men det ødelegger tråden hvis vi skal være så tørre som du vil ha det til.

6957161[/snapback]

Det er ikke å "oversimplifisere" ting. Det er sant, sånn er det ingen om ingen men.

Om de mista jomfruen ved et fall, så er det svaret.

Lenke til kommentar
Man har diskutert definisjonen på hva en jomfru er opp og i mente her i forumet, har man ikke kommet fram til noe bedre?

Jomfrudom er ikke det samme som jomfruhinne. Gutter kan også være jomfru.

6957185[/snapback]

Skal gi meg på den, siden det var et godt svar.

Men når jenta har mistet Jomfruhinnen, så er hun ikke en jomfru lenger. I legens forstand.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...