Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor, når og hvordan mistet du jomfrudommen?

N00by89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Neppe skrev:
  Jør2 skrev:
15 år på englandsbåten...vi ble sammen noen uker seinere. For min del var 1. gang helt perfekt. 2. var det litt verre med, ble vel for selvsikker...jeg kom etter 2 sek.

6956336[/snapback]

Sånn seriøst 2 sekunder ?

6956356[/snapback]

Nei, men var faen ikke langt ifra.

Lenke til kommentar
  Mr.Berg skrev:
  Ozelot skrev:
Jeg stiller meg nysjerrig på om det finnes flere metoder å miste jomfrudommen på enn sex.

Vi er i det kverrulerende hjørnet i dag? :)

6956984[/snapback]

Det er ikke kverrulering ?

Det finnes da flere måter å miste den på.

- Kjør en agurk i musa

- Slå seg hardt

- Sport (Spesielt turn har jeg hørt)

Lenke til kommentar
  Ozelot skrev:
Jeg stiller meg nysjerrig på om det finnes flere metoder å miste jomfrudommen på enn sex.

6956961[/snapback]

Jeg siterer Ozelot igjen. Det blir ingen interessant tråd om alle sier "ved å ha sex", det som er interessant er vel hva som skjedde, og i hvilken setting (hvor) det skjedde?

Neppe: Du syns kanskje det er tøft å alltid oversimplifisere ting, men det ødelegger tråden hvis vi skal være så tørre som du vil ha det til.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
  Mr.Berg skrev:
  Ozelot skrev:

6956961[/snapback]

Jeg siterer Ozelot igjen. Det blir ingen interessant tråd om alle sier "ved å ha sex", det som er interessant er vel hva som skjedde, og i hvilken setting (hvor) det skjedde?

Neppe: Du syns kanskje det er tøft å alltid oversimplifisere ting, men det ødelegger tråden hvis vi skal være så tørre som du vil ha det til.

6957161[/snapback]

Det er ikke å "oversimplifisere" ting. Det er sant, sånn er det ingen om ingen men.

Om de mista jomfruen ved et fall, så er det svaret.

Lenke til kommentar
  Mr.Berg skrev:
Man har diskutert definisjonen på hva en jomfru er opp og i mente her i forumet, har man ikke kommet fram til noe bedre?

Jomfrudom er ikke det samme som jomfruhinne. Gutter kan også være jomfru.

6957185[/snapback]

Skal gi meg på den, siden det var et godt svar.

Men når jenta har mistet Jomfruhinnen, så er hun ikke en jomfru lenger. I legens forstand.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...