Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor, når og hvordan mistet du jomfrudommen?

N00by89

Anbefalte innlegg

• 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Heisekravet

Min første gang var midt i skoletiden, midt på scenen som er åpen foran hele gymsalen. Vi var selvfølgelig alene, og det gikk ganske så fort for meg, (rundet kanskje minuttet) så vi ble ikke tatt. Hehe. Jeg var 16, hun var 15. Jeg angrer som faen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Var i danmark på ei campingplass og skulle sova i telt,med ei venninne når jeg var 19 og spurte den kjekke typen om åssen dere gutter tisser faktisk ( ja jeg var sørpe dritings) og så blei det årna inni teltet,men etterpå var jeg så slem og fikk se snoppen hans og sa.. Også så liten den var da gitt smalt det fra meg etterpå!

Endret av Nesa_til_Nuffene
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

For ikke så lenge siden faktisk, både jeg og han var 15. Vi hadde faktisk nesten gjort det flere ganger, men det kom alltid noen/noe i veien! Men vi gjorde det for første gang i senga hans en gang jeg overnattet og hele familien sov utenom oss. Det var egentlig ganske bra opplevelse, det gjorde vondt, men gikk over 2-3 gangen vi hadde sex. I tillegg er han verdens mest forståelsesfulle og snille gutt, så min 1. gang kunne egentlig ikke vært særlig bedre :-)

Lenke til kommentar

Var med min daværende kjæreste, vi var begge 16år. Vi var på "fest" (kall det heller en litt kjedelig sammenkomst) med kompisene hans og jeg skulle overnatte der med han.. Og voila, når vi skulle legge oss skjedde det.

Det var ganske skuffende. Husker min første tanke var "Var dette alt???", jeg hadde jo hørt venninner skryte av sex mange ganger før. Jeg fikk ikke vondt og jeg kjente ikke en dritt (bortsett fra at det var trangt). Og jeg angrer på hele greiene.

Lenke til kommentar

Var 19, han 20. Begge jomfru, selv om jeg har hatt sjangsen så veldig mange ganger helt siden jeg var 15, var jeg liksom ikke klar. Var egentlig ikke klar denna gangen heller, men kjæresten min har alltid vært go til å få meg til å slappe av. Var veldig greit at han var min første - angrer ikke. Det var klønete, litt flut, litt vondt. Bra at man har en tendens til å glemme det dårlige da, så i ettertid er det noe vi kan le av :]

Endret av lollsazz
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...