Emisme Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 I senga med steroanlegget på fult Var på lørdag, en dag jeg ikke glemmer med det første Lenke til kommentar
Gjest Heisekravet Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Min første gang var midt i skoletiden, midt på scenen som er åpen foran hele gymsalen. Vi var selvfølgelig alene, og det gikk ganske så fort for meg, (rundet kanskje minuttet) så vi ble ikke tatt. Hehe. Jeg var 16, hun var 15. Jeg angrer som faen. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 På rommet til ekskjæresten min, nettopp rundet 15, svært forelsket, med musikk og låst dør. Svært klisjé, men ble et godt forhold på nesten tre år så kan ikke si jeg angrer. Good times Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hærregud nå kom det opp noen fortrengte minner. rewind Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Første gangen var i påsken i år, jeg var femten og han sytten. Det var ikke noe spesielt å skryte av i grunn.. Lenke til kommentar
Gjest hemmelig Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 På dassen på turbussen under klassetur. Ikke den beste opplevelsen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Rett før jeg fyllte 15, i kjelleren til en kompis med han og en dame liggende ved siden av. Etter et par shots, ikke det jeg er mest stolt av. Lenke til kommentar
Mintola Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 10. klasse med kjæresten. Var litt fail første gang. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Var i danmark på ei campingplass og skulle sova i telt,med ei venninne når jeg var 19 og spurte den kjekke typen om åssen dere gutter tisser faktisk ( ja jeg var sørpe dritings) og så blei det årna inni teltet,men etterpå var jeg så slem og fikk se snoppen hans og sa.. Også så liten den var da gitt smalt det fra meg etterpå! Endret 27. november 2010 av Nesa_til_Nuffene Lenke til kommentar
SpaceDementia Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 For ikke så lenge siden faktisk, både jeg og han var 15. Vi hadde faktisk nesten gjort det flere ganger, men det kom alltid noen/noe i veien! Men vi gjorde det for første gang i senga hans en gang jeg overnattet og hele familien sov utenom oss. Det var egentlig ganske bra opplevelse, det gjorde vondt, men gikk over 2-3 gangen vi hadde sex. I tillegg er han verdens mest forståelsesfulle og snille gutt, så min 1. gang kunne egentlig ikke vært særlig bedre :-) Lenke til kommentar
guesswho Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg var 16.. var på en fest.. gikk opp i en skog bak et hus på en steinvei.. au ! haha 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg var 17. Dritfull. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 I ei VW-boble. Husker ikke når ... 2 Lenke til kommentar
Borkiz Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg og den første kjæresten min. Hadde akkurat blitt 15 og hun ble femten 3 måneder senere. Vi hadde vært sammen i om lag 3 måneder og begge var jomfru. Til tross for det gikk det kjempebra og vi holder fortsatt på med hverandre. Lenke til kommentar
Vatusia Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Var med min daværende kjæreste, vi var begge 16år. Vi var på "fest" (kall det heller en litt kjedelig sammenkomst) med kompisene hans og jeg skulle overnatte der med han.. Og voila, når vi skulle legge oss skjedde det. Det var ganske skuffende. Husker min første tanke var "Var dette alt???", jeg hadde jo hørt venninner skryte av sex mange ganger før. Jeg fikk ikke vondt og jeg kjente ikke en dritt (bortsett fra at det var trangt). Og jeg angrer på hele greiene. Lenke til kommentar
JEEdvartsen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Endret 10. oktober 2011 av JEEdvartsen 1 Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg var 14 hun var 24, og det var på en kristen leir (er Atheist selv) Var egentligt temeligt skuffendes. nådde ikke opp til de altfor høye forventningene mine som var hypet opp av jomfru kompisene mine. 3 Lenke til kommentar
katiemore Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Var 19, han 20. Begge jomfru, selv om jeg har hatt sjangsen så veldig mange ganger helt siden jeg var 15, var jeg liksom ikke klar. Var egentlig ikke klar denna gangen heller, men kjæresten min har alltid vært go til å få meg til å slappe av. Var veldig greit at han var min første - angrer ikke. Det var klønete, litt flut, litt vondt. Bra at man har en tendens til å glemme det dårlige da, så i ettertid er det noe vi kan le av :] Endret 29. november 2011 av lollsazz Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Var 14, fikk elleville mange sms av en jente på kvelden. møtte henne, henne tafset endel osv så ble det sent og jeg dro jeg. Jeg kom til hun neste dag, så sto hun i morgenkåpe meg g-streng og bh. Og woop woop bang bang så gikk det for seg. 1 Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 4 år siden i starten av 1. klasse vgs, på soffaen i kjelleren, resten av familien i etasjen over og spiser taco. good times Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg