Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor, når og hvordan mistet du jomfrudommen?

N00by89

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest nå

I senga mi med min daværende kjæreste. Hadde vært sammen ca 1mnd, jeg var 19, han 18. Det var vondt og rart, men helt ok. Blødde noe helt infernalsk mye! Seriøst, blødde igjennom overmadrassen og fortsatte å blø i et par dager etterpå. Tror jeg må ha hatt verdens tjukkeste jomfruhinne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I skuffesenga til daværende type. Var over på ..sikkert ti sekunder.gjorde vondt uansett. Full belysning, og lite romantisk. Han sa unnskyld og gikk for å trøstespise iskrem. *lol* stakkarn.. det ble litt bedre etterhvert da.

Episk.

Kall meg dum. Men hva betyr Episk?

Lenke til kommentar
I skuffesenga til daværende type. Var over på ..sikkert ti sekunder.gjorde vondt uansett. Full belysning, og lite romantisk. Han sa unnskyld og gikk for å trøstespise iskrem. *lol* stakkarn.. det ble litt bedre etterhvert da.

Episk.

Kall meg dum. Men hva betyr Episk?

Her sikkert man vel til det gode gamle WoW-uttrykket "epic" som betyr hovedsaklig legendarisk i denne sammenhengen. Correct me if I am wrong.

Epikk har egentlig ikke så veldig mye med legendarisk på noen måte sånn rent faglig sett. Hvis noe er episk så er det fortellende. Episk = fortellende. Episke tekster = fortellende tekster.

Lenke til kommentar

Da jeg var femten ville jeg ikke begynne på videregående som jomfru. Siden jeg ikke er noe utpreget festmenneske, begynte jeg bare med p-piller og ventet til jeg ble hjemme alene for ei helg. Så fikk jeg en fyr i 20 årene til å komme over :whistle:

Da han kom, hadde jeg ikke sett en stiv pikk før. Da han dro, hadde jeg blitt pult i munnen, mellom puppene, og i fitta forfra og bakfra :p Var greit nok, selv om det var litt vondt i starten. Etter det bestemte jeg meg for å vente til jeg fikk kjæreste.

Lenke til kommentar
Tok du kona til sjefen din på pulten hans? :p

Neida, hehe, jeg er ikke så nasty(sjefen er en del år eldre enn meg).

Burde jeg ha luftet ut, eller vil "noen-har-pult-her"-lukta forsvinne av seg selv?

edit: lufta såklart ut ;)

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Da jeg var femten ville jeg ikke begynne på videregående som jomfru. Siden jeg ikke er noe utpreget festmenneske, begynte jeg bare med p-piller og ventet til jeg ble hjemme alene for ei helg. Så fikk jeg en fyr i 20 årene til å komme over :whistle:

Da han kom, hadde jeg ikke sett en stiv pikk før. Da han dro, hadde jeg blitt pult i munnen, mellom puppene, og i fitta forfra og bakfra :p Var greit nok, selv om det var litt vondt i starten. Etter det bestemte jeg meg for å vente til jeg fikk kjæreste.

Målet mitt for 2008 er å være den 20-åringen.

Lenke til kommentar

"Målet mitt for 2008 er å være den 20-åringen."

Haha :p Hva er det med gutter som er opphengt i å sprette jomfruer. Må da være bedre med en erfaren fitte der jenta ikke jamrer seg og ber deg ta den ut.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...