Gjest Gjest nå Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 I senga mi med min daværende kjæreste. Hadde vært sammen ca 1mnd, jeg var 19, han 18. Det var vondt og rart, men helt ok. Blødde noe helt infernalsk mye! Seriøst, blødde igjennom overmadrassen og fortsatte å blø i et par dager etterpå. Tror jeg må ha hatt verdens tjukkeste jomfruhinne. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 I skuffesenga til daværende type. Var over på ..sikkert ti sekunder.gjorde vondt uansett. Full belysning, og lite romantisk. Han sa unnskyld og gikk for å trøstespise iskrem. *lol* stakkarn.. det ble litt bedre etterhvert da. Episk. Kall meg dum. Men hva betyr Episk? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 I skuffesenga til daværende type. Var over på ..sikkert ti sekunder.gjorde vondt uansett. Full belysning, og lite romantisk. Han sa unnskyld og gikk for å trøstespise iskrem. *lol* stakkarn.. det ble litt bedre etterhvert da. Episk. Kall meg dum. Men hva betyr Episk? Her sikkert man vel til det gode gamle WoW-uttrykket "epic" som betyr hovedsaklig legendarisk i denne sammenhengen. Correct me if I am wrong. Epikk har egentlig ikke så veldig mye med legendarisk på noen måte sånn rent faglig sett. Hvis noe er episk så er det fortellende. Episk = fortellende. Episke tekster = fortellende tekster. Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 23 år øve ei nyttårshelg, heilt edru Va heldigvis trygg på ho fø da va ikkje kjekt å vera 23 år og jomfru, da kan eg berre sei! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Da jeg var femten ville jeg ikke begynne på videregående som jomfru. Siden jeg ikke er noe utpreget festmenneske, begynte jeg bare med p-piller og ventet til jeg ble hjemme alene for ei helg. Så fikk jeg en fyr i 20 årene til å komme over Da han kom, hadde jeg ikke sett en stiv pikk før. Da han dro, hadde jeg blitt pult i munnen, mellom puppene, og i fitta forfra og bakfra Var greit nok, selv om det var litt vondt i starten. Etter det bestemte jeg meg for å vente til jeg fikk kjæreste. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) På jobben... Endret 2. desember 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Den var faen meg ny. Lyst å utdype? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 På jobben... Ok... Forklaring? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Den var faen meg ny. Lyst å utdype? På jobben... Ok... Forklaring? Nei, egentlig ikke. Men kan si det sånn at etter oppsigelsen jeg fikk, så var det en fin avslutning og hevn Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Tok du kona til sjefen din på pulten hans? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Tok du kona til sjefen din på pulten hans? Neida, hehe, jeg er ikke så nasty(sjefen er en del år eldre enn meg). Burde jeg ha luftet ut, eller vil "noen-har-pult-her"-lukta forsvinne av seg selv? edit: lufta såklart ut Endret 2. desember 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Dattra til sjefen? Seriøst, vi MÅ ha flere detaljer. Det der hørtes juicy ut Lenke til kommentar
Gjest nigriv Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har levd ufrivillig i sølibat til nå. 23. Er det latterlig? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har levd ufrivillig i sølibat til nå. 23. Er det latterlig? Hvis det er latterlig, så le av det i det minste selv (you know...selvironi!) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 På en sofa en sen natt den dagen Brann endelig sikret seriegullet... Dagen kunne egentlig ikke blitt mer maks Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Da jeg var femten ville jeg ikke begynne på videregående som jomfru. Siden jeg ikke er noe utpreget festmenneske, begynte jeg bare med p-piller og ventet til jeg ble hjemme alene for ei helg. Så fikk jeg en fyr i 20 årene til å komme over Da han kom, hadde jeg ikke sett en stiv pikk før. Da han dro, hadde jeg blitt pult i munnen, mellom puppene, og i fitta forfra og bakfra Var greit nok, selv om det var litt vondt i starten. Etter det bestemte jeg meg for å vente til jeg fikk kjæreste. Målet mitt for 2008 er å være den 20-åringen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 "Målet mitt for 2008 er å være den 20-åringen." Haha Hva er det med gutter som er opphengt i å sprette jomfruer. Må da være bedre med en erfaren fitte der jenta ikke jamrer seg og ber deg ta den ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Du skulle trodd det. Men nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg