Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor, når og hvordan mistet du jomfrudommen?

N00by89

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg er fortsatt jomfru, er 16. Er det sent ogsånn? Virker egentlig som alle har gjort det, men egentlg så bryr jeg meg ikke så mye. Jeg vil heller vente og gjøre det med ei jente jeg vil gjøre det med, ikke bare for å ha gjort det, liksom. Jeg vil at det skal være litt spesiellt.

Lenke til kommentar
Jeg er fortsatt jomfru, er 16. Er det sent ogsånn? Virker egentlig som alle har gjort det, men egentlg så bryr jeg meg ikke så mye. Jeg vil heller vente og gjøre det med ei jente jeg vil gjøre det med, ikke bare for å ha gjort det, liksom. Jeg vil at det skal være litt spesiellt.

Nei det haster ikke, gjennomsnittet er på 17 eller 18 år

Lenke til kommentar

Du og jeg tenker likt. Jeg vil også at det skal være "spesielt" første gangen, ikke mens jeg er beruset og ikke er i stand til å si mitt eget navn... Heller med en jente jeg er virkelig forelsket i, ikke en tøs som rir hvilken som helst hest :p...

Lenke til kommentar

Jeg har aldri skjønt det der med å vente på en spesiell. Stjernene må stå rett posisjon og middagen må ha vært på sølvfat , minst 3 synske personer må ha sagt at nå skjer de noe samt at alt annet må være "perfekt".

2 minutter og 27 sekunder seinere ligger dere i senga og lurer på hva som egentlig skjedde og fant ut at det ikke var så spesielt alikevel :p

• Liker 2
Lenke til kommentar
Jeg har aldri skjønt det der med å vente på en spesiell. Stjernene må stå rett posisjon og middagen må ha vært på sølvfat , minst 3 synske personer må ha sagt at nå skjer de noe samt at alt annet må være "perfekt".

2 minutter og 27 sekunder seinere ligger dere i senga og lurer på hva som egentlig skjedde og fant ut at det ikke var så spesielt alikevel :p

Beste ever.

(Greit nok å vente på en man er glad i, men noen tar det litt over the top mener jeg)

Lenke til kommentar

Jeg tar det ikke over the top, men jeg vil at det skal være litt spesielt. Ikke en spesiell kveld, men at det kommer naturlig hvor og når enn det blir. Kan for min del være i baksetet på en '69 Camaro, så lenge begge personene vil det og ingen er på en eller annen måte mentalt borte...Også må de elske hverandre. Det er det viktigste...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gud_*

Hvordan definerer man sex? Penetrering?

Min første "seksuelle" opplevelse tror jeg ikke jeg var mer enn 8-9 år gammel da jeg opplevde. Jeg og en venninne kledde av oss i skogen og fingret på kjønnsorganene våres. Hugser jeg analpenetrerte henne med fingrene blant annet. Sært men kult forsåvidt.

Min ordentlige seksuelle debut kom en del senere. Jeg pulte en jente jeg datet hjemme i sengen min. Men den beste var min andre- den peneste jenten jeg vet om i hele verden, helt utrolig deilig. Den tredje var den villeste. Av den typen som var med på alt, kåt som et uvær.

Lenke til kommentar

Hahaha! Genialt.

Er nok en fordel å være sikker på den man ligger med samme gangen, men jeg fniser litt av de som på liv og død skal ha roseblader og stearinlys, ja. Sikkert en koselig tanke men.

Lenke til kommentar
Gjest Sondre89

Jeg: 18 år

Hun: 17 år

Når: Forrige fredag

Hvor: Senga hennes

Begge var edru, foreldrene var bortreist. Vi lå i senga og klina da jeg plutselig kjente en hånd som reiv opp buksesmekken! Litt fingring og BJ før jeg forsøkte å finne frem - men neida! Kanskje den mest pinlige episoden på lenge. Hun måtte finne frem veien for junior! Etter noen minutter var det over! Alt ble veldig klønete og flaut=P Alt ble usynkront der vi lå og jokket på hverandre. Er glad jeg kunne selv kontrollere når det skulle gå for meg. Men får håpe jeg etterhvert får dreisen på dette her =P

Lenke til kommentar

I skuffesenga til daværende type. Var over på ..sikkert ti sekunder.gjorde vondt uansett. Full belysning, og lite romantisk. Han sa unnskyld og gikk for å trøstespise iskrem. *lol* stakkarn.. det ble litt bedre etterhvert da.

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...