Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor, når og hvordan mistet du jomfrudommen?

N00by89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg var 14. Etter en fest ble jeg kjørt hjem av en fyr, som spurte om vi kunne gjøre det. Jeg hadde drukket litt, og var nysjgjerrig, så jeg gikk med på det. Vi stanset på en sidevei, og jeg måtte ligge i forsetet med bena i været. Var ikke særlig godt, nei. Dagen etterpå angret jeg =/

Lenke til kommentar

Blei innvitert med å fest hos ei venninne fra folkehøyskolen i høstferien.

Da jeg kom dit var det bare jeg, henne og ei god venninne av oss.

Så etter mye om og men endte vi alle 3 i senga.. fant senere ut at de hadde planlagt alt sammen..hehe ;)

Lenke til kommentar
Megadeth som bakgrunnsmusikk :wee:

Det var koselig, kan en vel si (:

7195743[/snapback]

Megadeth...hahahaha

Jeg var 14. Etter en fest ble jeg kjørt hjem av en fyr, som spurte om vi kunne gjøre det. Jeg hadde drukket litt, og var nysjgjerrig, så jeg gikk med på det. Vi stanset på en sidevei, og jeg måtte ligge i forsetet med bena i været. Var ikke særlig godt, nei. Dagen etterpå angret jeg =/

14 <--> 18.......uansvarlig fyr... tenk å utnytte berusa mindreårige på denne måten. fyffan

Endret av olavrv
Lenke til kommentar

7195743[/snapback]

Megadeth...hahahaha

14 <--> 18.......uansvarlig fyr... tenk å utnytte berusa mindreårige på denne måten. fyffan

9242310[/snapback]

Ville ikke overraske meg om han var godt oppi 20 årene. Kanskje nærmere 30. Virker nærmest som en sport for 10-12 lokale rånere i den alderen oppi her å holde på med slikt.

Lenke til kommentar

7195743[/snapback]

Megadeth...hahahaha

9242310[/snapback]

Ville ikke overraske meg om han var godt oppi 20 årene. Kanskje nærmere 30. Virker nærmest som en sport for 10-12 lokale rånere i den alderen oppi her å holde på med slikt.

9275034[/snapback]

Kom bare med tilbudet han, hun måtte ikke handle :D

Endret av stakan
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...