Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor, når og hvordan mistet du jomfrudommen?

N00by89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_N00b_*

Min første gang var bare helt teit, det skjedde for 3 år siden da jeg nettopp hadde fyllt 14... Jeg hadde et veddemål med en venninne om jeg turte og ligge med en fyr som var 2 år eldre.. Jeg tenkte at den første gangen var noe som skulle bli unnagjort og glemmes, så det endte med det...

I ettertid er det vel ikke noe jeg angrer veldig på, men selvfølgelig kunne jeg ønske det skjedde under andre omstendigheter ;p

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Anonym_*

Slet med trang forhud da jeg var yngre. Er 24 år nå da og ikke jomfru ;) Men hadde problemet med trang forhud i russetiden. Jeg var på Tryvann, og selvfølgelig var det en jente som kom bort til meg og vi begynte å kline og holde på.. Fingret henne hardt i en Russebuss osv... Hun spurte om jeg ville være med ut i skogen for å ta kongla. Selv om jeg var dritings visste jeg at det her ikke ville gå bra, og at det kunne ende med masse blod osv.. :p Så jeg sa at jeg ikke hadde lyst. Så ble hun sur :p Dagen etter skjedde det samme. Og jeg nektet... For å skåne meg selv for pinligheten når hun ville finne det ut. Jeg klarte til og med også å si : Kan vi ikke ta det 18.Mai. Når russetiden er over, og da vet jeg om du fremdeles har lyst på meg. Har ikke hørt noe fra denne jenta siden :p

Lenke til kommentar
Jeg og tre vilt fremmede jenter var så dritings at vi så hvidt stavre oss frem til vannseng, der hadde vi masse sex med lange orgasmer og eksprimentelle stillinger.

7561431[/snapback]

Kosen i svarte ****** klarte du det din heldiggris :ohmy:

Men jeg mista den for nesten et år sia om sommeren. Var på ferie sørpå (Sør for nord-trøndelag er sørpå for meg :D) sammen med en jeg hadde kjent i noen år jeg var 15, snart 16 og hu fylte 15 det året.

Fin fin opplevelse :D

Lenke til kommentar
22år bryllupsreise på kreta

8511954[/snapback]

du venta til etter du var gift du da?

Min første gang var jeg 17år og jeg var på besøk til ei ett stykke unna. Jeg hadde vært der 1natt der vi bare lå å koste oss og sov, og 2 timer før jeg skulle dra ble det litt mere :love:

Glemmer det aldri :love:

Men dessvere gikk tia fra oss og vi ble egentlig aldri helt ferdig :no:

Dama var foresten 18år =)

Og vi var vell sammen i ca 1mnd før vi fant ut at d var noe som ikke stemte...

Så foreløpig er hun min første og siste... :tease:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
22år bryllupsreise på kreta

8511954[/snapback]

wow... var det ikke litt vanskelig å "holde seg"? :dontgetit:

Min første gang var for ca 2 mnd siden med min daværende (og nåværende) kjæreste (som forøvrig er verdens beste kjæreste <3 ) :love:

Var ikke spes. godt, men -no pain, no gain-. Var litt trælete i starten å, men gikk da etter hvert :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...