Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor, når og hvordan mistet du jomfrudommen?

N00by89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første gang var etter en flørt som foregikk over 3 dager, det året jeg ble 17 :o

Flørt via meld/msn, og plutselig stod ho på døra mi. Hadde det vel igrunn rimelig koselig, og jeg godtet meg med tanken på at jeg hadde tatt den fineste dama på skolen :p

Forøvrig i et badekar, og uten kondom.

Mine kamerater skremte livsskiten ut av meg ved å si ho var gravid, og jeg gikk en stund og faktisk var redd :cry: , men til alt hell var dette ikke tilfellet, og jeg har aldri hørt fra dama siden :p

• Liker 4
Lenke til kommentar

Haha Marley. 12 ? Det er jo 6-7klasse ?

Uansett, var 17 tror jeg. I senga til min første store kjærlighet :love: Gud så deilig det var.

Når jeg tenker meg om var jeg 16, men ble 17 bare 26 dager etter.

Jau, jeg husker datoen. Så søtt av meg.

Endret av Neppe
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Fordi det var vondt vel?

6955714[/snapback]

Da lurer jeg på om du ville ligge med han ? Eller om han ville å "lurte/tvinga" deg ?

6955726[/snapback]

Herregud, wth har det med saken å gjøre? Fordi om jeg hadde lyst betyr ikke det at noen av oss var sexminator heller da...Er man jomfru kan en så stor sak som en kuk gjøre litt vondt i starten!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Hmm, deler ikke samme erfaring egentlig. Har tatt 2 jomfruer, ingen av dem syntes det var vondt. Men hu ene blødde bittelitt :cry:

Noe som var en smule ekkelt. Men vi er no forskjellige.

6955745[/snapback]

Nei, nei. Men som du sa selv, vi er jo forskjellige...Noen jenter har jo nesten ikke jomfruhinne etter sport osv...

jeez

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...