siDDis Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Synes det var flotte screenshots, men det har eg og sett før spelet var gitt ut på PC og Xbox360 Får bare håpe det ikkje går som sirup på PS3 og Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Skjønner egentlig ikke hvorfor de gidder å gi ut dette spillet på PLAYSTATION 3, det er jo et spill som vil ha vært ute i nesten ett år innen konsollen kommer her til lands, og det er som kjent en god evighet i IT-verdenen. Er det noen her som skal ha en PS3 og faktisk har planer om å kjøpe Oblivion? 6961733[/snapback] Du skjønner ikke det nei.. Vel; personlig så ser jeg logikken i å gi ut et såpasst annerkjent spill som Oblivion et er år etter.. Hvor lang tid tok det før Morrowind kom på Xbox vis-a-vi PC? Og ja; jeg kommer til å kjøpe dette spillet til PS3, rett og slett fordi jeg ikke har hatt noe forhold til denne pga null 360 og for dårlig pc.. Også skal det jo bli spennende å se hva det nye "guild"et fører med seg av quest's osv, og om det har kommet noe mer land å oppdage Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Da må de omså ha lagt til nye områder på ps3 versjonen. Har aldri sett den plassen der. Mulig jeg tar feil altså, men er ganske sikker. 6960590[/snapback] Nei, der dreit jeg meg litt ut. Er tatt nord for Anvil. Uansett, så blir det sikkert fint for ps3 eierne å kunne spille det uansett Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Sikkert dårlig optimalisert. Det er bra grafikk på mannen på bildet, men det er ikke bump mapping på terrenget, og heller ikke dybdeskarphet (Depth of field). Vannet ser dessuten ut som vannet på Morrowind, Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Sikkert dårlig optimalisert. Det er bra grafikk på mannen på bildet, men det er ikke bump mapping på terrenget Se på terrenget nærmere vannet. Alle overflater i Oblvion er normal-maped. og heller ikke dybdeskarphet (Depth of field). Dårlig LOD kanskje, level of detail. Noe også PC og Xb360 versjonen er plaget med. Endret 29. september 2006 av MistaPi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå