Hossa Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 JESS! Kommer vel kanskje etter Mars en gang. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 ser jo bra ut det. Å viss det ikke kommer før mars får de sikkert tid til å legge til trær og annen vegitasjon og Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 ser jo bra ut det. Å viss det ikke kommer før mars får de sikkert tid til å legge til trær og annen vegitasjon og 6954862[/snapback] Er jo masse trær i bakgrunnen der!!! 360 hadde ikke greid dette med fjorten kjerner engang! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jepp, det så for øyeblikket utrolig crap ut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Blir vel minst like bra som på xbox 360 vil vi tru. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er jo masse trær i bakgrunnen der!360 hadde ikke greid dette med fjorten kjerner engang! zomg det er klart, PS3 har jo mer enn dobbelt så mange kjerner som 360, derfor har den dobbelt så bra grafikk. Fra alvor til spøk, har ikke prøvd oblivion på 360, men det der så ikke mye bedre ut enn det jeg har spillt på PC'en min. Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Dårlig grafikk på vatnet!! Endret 28. september 2006 av Skrote Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Når det antageligvis kommer ut har de hatt et helt år der de ikke behøver å gjøre noe med innholdet slik at de kan ha konsentrert seg om å optimalisere og tweake grafikken med tanke på PS3. Hvis det ikke ser bedre ut på PS3 skal jeg printe ut denne tråden og spise den.... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hvorfor bare et bilde og ingen link? Behandler fremdeles dette som et rykte inntil det bevises at det er fakta. Og jeg tviler på at Oblivion kommer til å se bedre ut i en eventuell PS3-versjon. Den tiden Bethesda har hatt på å porte spillet, har gått med til optimalisering til konsollen, ikke å justere det grafiske nivået/teksturer e.l. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hvorfor bare et bilde og ingen link? Behandler fremdeles dette som et rykte inntil det bevises at det er fakta. http://www.1up.com/do/media?cId=3150341 Litt lesestoff: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3154065 Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Synes ikke dette så særlig bra ut. Bryr meg forsåvidt ikke. Rollespill på konsoll blir sjelden bra. Oblivion til PC er forsåvidt ikke så interessant det heller. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Når det antageligvis kommer ut har de hatt et helt år der de ikke behøver å gjøre noe med innholdet slik at de kan ha konsentrert seg om å optimalisere og tweake grafikken med tanke på PS3. Hvis det ikke ser bedre ut på PS3 skal jeg printe ut denne tråden og spise den.... 6955546[/snapback] Word! Om det ikke ser bedre ut er det jo en sensasjon i seg selv, sprøsmålet er heller hvordan xbox360 versjonen ville sett ut om ting var snudd om... Edit: Mr.foxhound har jo også et poeng Endret 28. september 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Hvorfor bare et bilde og ingen link? Behandler fremdeles dette som et rykte inntil det bevises at det er fakta. http://www.1up.com/do/media?cId=3150341 Litt lesestoff: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3154065 6955939[/snapback] Hm.. 1up funker ikke hos meg. Får alltid feilmelding når jeg laster siden.. Edit: Har lest litt på Elderscrolls.com-forumet nå, og det virker som om det er hold i ryktene, til tross for at det ikke har kommet noen offisiell kunngjøring enda. Men det som irriterer meg, er alt snakket om ekstramar\teriale (ny faction, armor etc.) Håper (forventer!) at Bethesda slipper dette til PC/360 også.. Endret 28. september 2006 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Da må de omså ha lagt til nye områder på ps3 versjonen. Har aldri sett den plassen der. Mulig jeg tar feil altså, men er ganske sikker. Lenke til kommentar
Nilesen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg synes jo dette ser ut akkurat som på pc? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 fikk ikkje noe *wow* Reaksjon av dette bildet her. Tviler på at det vill se så mye bedere ut en Xbox 360 og grafikken på fult på en Pc. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Grafikken var litt... Kjedelig på det bildet. Tenker da på vannet, vannkanten og ruinene i vannet... (ser ut som om de svever) Endret 28. september 2006 av Northern Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Yess! PS3 får et Xbox360 spill jeg har fullført for flere måneder siden! Så utrolig fett! Ser jo 1000 ganger bedre ut enn 360 også, OMG! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Skjønner egentlig ikke hvorfor de gidder å gi ut dette spillet på PLAYSTATION 3, det er jo et spill som vil ha vært ute i nesten ett år innen konsollen kommer her til lands, og det er som kjent en god evighet i IT-verdenen. Er det noen her som skal ha en PS3 og faktisk har planer om å kjøpe Oblivion? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det så IKKE bra ut. Texturene mangler dybde (Shader) og vannet så helt elendig ut. Tror dette er bare en ren port omtrent. PS3 klarer mye bedre enn dette. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Synes ikke dette så særlig bra ut. Bryr meg forsåvidt ikke. Rollespill på konsoll blir sjelden bra. Oblivion til PC er forsåvidt ikke så interessant det heller. 6956098[/snapback] veldig kjekt og vite at du ikke liker rpg , på konsoll. Hvorfor er du da i hele tatt i denne tråden. ps3 versonen vblir sikkert minst like bra som 360 versonen til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå