katkus Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Hei! Tok dette bildet i sommer med et Nikon Coolpix 7900. Jeg er amatøtfotograf, men liker å ta bilder av natur. Har dere noen meninger om dette bildet? Endret 28. september 2006 av katkus Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Kjempefint bilde! Prøv å legge ut en litt mindre versjon som folk ikke trenger å åpne i nytt vindu også. Lenke til kommentar
katkus Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Hm...satt og prøvde å finne ut hvordan. Kunne du tatt deg bryet med å forklare Wildbill? edit: prøvde litt mer og fikk det til Endret 28. september 2006 av katkus Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hm...satt og prøvde å finne ut hvordan. Kunne du tatt deg bryet med å forklare Wildbill? edit: prøvde litt mer og fikk det til 6960900[/snapback] Jepp, det var det jeg mente. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ganske pent, men jeg syns alt det grønne skriker ganske mye. Grønt og orange er ikke de største motsetningene, akkurat. Hva med å tone ned bakgrunnen litt, og prøve å fremheve sommerfuglen litt? Forsiktig dodge kan gjøre mye. Komposisjonen er litt midtstilt, men ikke plagsomt midtstilt. Litt dumt at du fikk bilde fra skyggesiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå