Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Du klarte ikke å legge opp større bilder? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 De var litt store jeg Er det ingen hull neders i kabinettet slik at du kan få kabler bak hovedkortbrettet? Tenker spesielt på P6/8 kontakten som er i toppen av hovedkortet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Resize de og last opp på forumet plx, da tar det ikke fjorten år å få de ned. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 De var litt store jeg Er det ingen hull neders i kabinettet slik at du kan få kabler bak hovedkortbrettet? Tenker spesielt på P6/8 kontakten som er i toppen av hovedkortet. Jo, men jeg tror det er akkurat 5 cm for kort. Kan prøve i morgen. Orker ikke nå. Har ikke fått rydda alt enda. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) durochris, skal du lage hull i døra ?. ble vist ikke bilder alikevel i går, har mista usb kabelen til kameraer og må bruke den bærbare(asus aspire one) som er ødelagt og sendt til rep. Endret 18. mai 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 durochris, skal du lage hull i døra ?. ble vist ikke bilder alikevel i går, har mista usb kabelen til kameraer og må bruke den bærbare(asus aspire one) som var nede i går, den har en minnebrikke leser som passer til kameraet, blir bilder update løpet av dagen Tror jeg venter med det. Noen kommentarer på oppsettet mitt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hiv ut stock kjøler på CPU, og sett på noe skikkelig. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hiv ut stock kjøler på CPU, og sett på noe skikkelig. Kommer snart, må bare skaffe meg penger Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Måtte flytte GTX 295 for å få plass til nettverkskortet. Og her har jeg skjult litt kabler også Må bare få inn en Noctua CPU kjøler så blir det bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hva slags nettverkskort satt du i? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Hva slags nettverkskort satt du i? Har tenkt på dette. Og en sånn CPU kjøler. EDIT: HVa syns dere om valg av kjøler? Endret 18. mai 2009 av Durochris Lenke til kommentar
raybergs Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Noctua er meget et meget bra valg! Har selv tre Noctua kabinettvifter og en Noctua cpu-kjøler. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Ok. Det er dumt det er så stygg farge på dem. EDIT:Pimp My PC Gi kommentar og stem Endret 19. mai 2009 av Durochris Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 bare lurte på en ting angående det ene bildet på forrige side. hvilken vei blåser viftene som står forran diskene? og hva er rettningen på alle de andre viftene i kassa også for den sakens skyld Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 bare lurte på en ting angående det ene bildet på forrige side. hvilken vei blåser viftene som står forran diskene? og hva er rettningen på alle de andre viftene i kassa også for den sakens skyld Viftene foran trekker kald luft inn og viftene bak blåser den varme luften ut. Så det er god luftgjennomstrømning Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 ok. for på bildet så det nemlig ut som de forran sto feil vei og blåste luft ut av kassa. vifter blåser jo vanligvis den veien som motorfestearmene sitter, og siden de er så synlige der så ser det ut som de står feil vei. Lenke til kommentar
raybergs Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Da er cpu-kjøler og sata kabler byttet ut :-) Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Da er cpu-kjøler og sata kabler byttet ut :-) Nice, jeg tipper jeg får Noctua kjøleren min på fredag Har du bilde av fronten på kabinettet? Lenke til kommentar
raybergs Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Kan ordne bilde av fronten, det er et PC-B25 kabinett men jeg har byttet ut "blue-ring'en" med blå ledlys for å få vekk den irriterende konverter/buzzer boksen som Dere sikkert kjenner til!? :-) Bilde kommer... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) nå kommer en liten bilde update endelig. har nå skjert hull og fant først ut nå at det ikke var plass til vifter på radiatoren fordi hovekortet er for langt oppså nå skal jeg kanskje kjøpe et AC Externt Airplex Evo monteringskit fra vcore.dk. skal kanskje gå til innkjøp av en i7 rig men lurer på hvordan hovedkort jeg skal kjøpe, er det noen som vet om et bra hovedkort som ikke koster skjorta jippi, mitt 60 innlegg Endret 20. mai 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå