Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 http://www.microplex.no/aspx/produkt/prdin...spx?plid=126270 her får du tak i den i norge Vet. Sendte mail til Microplex med forespørsel om å ta det inn. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) har hentet pakken, der lå 3x120m radiatoren min 3 mist vifter, og 12g med ac5. den andre pakken (kolli) sitter igjen i oslo en plass Endret 13. mai 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) handleliste: 1:lian li pc-v2010B x1 2:forlenger 3pinskabel 60cm x3 3:forlenger, atx 24-pin 30 cm x1 4:digitus usb 2.0 til seriell adapter x1 5:kabel mist rev3, s-ata lang x1 6:slangenippel 1/4BSP, 3/8ID x1 7:MIST radiator, Extreme, 3x120mm x1 8:Arctic silver 5 12g x1 9mist vifte, mistkmf120h1vr sort 120mm 60 m³/time, 15.5 dB x3 så nå er jeg blakk, lian lien kommer ikke før i morgen hvordan leger man ut bilder, får bare til å legge ut bilder fra nettet Endret 15. mai 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) her er noen bilder av det jeg har kjøpt, vannblokka til gpu og zalman zm-mmfc1 moden min, på det siste bildet er den hvite tingen øverst på bildet aquacompute radiatorgrillen min, en er bare maskert med maskeringstape for ikke å bli oppripet. Endret 13. mai 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 nå har jeg fått kabinettet. det er stort det er det ikke noe tvil om. kommer med bilder senere. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg venter på skjermkort som ble sendt i går. Når jeg får det laster jeg opp bilder av mitt Lian Li B70 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Så da spør jeg; hva slags skjerkort kjøpte du? Enda ett GTX 295? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ja, GTX 295, men ikke ett til. Det ble eVGA Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) blir ikke noe bilde update før jeg har skjært ut hull i toppen for radiatoren, kommer ganskee sikkert bilder i løpet av helgen . må bare si at lian li bygger kabinettene sine med ren kjærlighet til kvalitet, gjorde vondt å skjere i det fine kabinettet men det er verdt det for det kommer til å bli fint Endret 15. mai 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 blir ikke noe bilde update før jeg har skjært ut hull i toppen for radiatoren, kommer ganskee sikkert bilder i løpet av helgen . må bare si at lian li bygger kabinettene sine med ren kjærlighet til kvalitet, gjorde vondt å skjere i det fine kabinettet men det er verdt det for det kommer til å bli fint Jeg har lyst til å skjære vindu i mitt, men jeg vet ikke om jeg tør :/ Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) det er bare å gjøre godt forarbeid, med å maskere, måle og være stødig på hånda når du skjærer det så går det bra, utstyrsliste til å skjære hull til grillen el. -borremaskin -stikksag(bruk blad som er beregnet på aluminium) -skyvelære(er ikke nødvendin men du får det billig på biltema) for de som ikke vet hva det er, google it -tommestokk -dvs borr -maskerings tape -penn for markering en gylden regen. measure twice, cut once comments en liten bildeopdate, har begynnt å skjære litt. forskjellen mellom et helt vanlig miditower og en liten previev av radiatorgrillen med radiatoren under. radiatoren er ikke blå som vist på bildet, det er bare beskyttelses tape som var på når jeg fikk den. Endret 15. mai 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) har skjert hull nå , kommer bilder i løpet av natte eller i morgen. må desverre levere tilbake mist extreme radiatoren fordi skrue hullene vare skjeve så de passet ikke på radiatorgrillen comments?, flere kabinetter? Endret 16. mai 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
powersound Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 HAr blitt litt drevet med i PC bygginga. Men jeg er ikke så keen på å legge MASSE penger i et kabinett. Max grensa er vel på 1000.- Har sett litt på denne. Vet jo at Lian Li er kvalitet. Men er dem billige kabinettene av samme kvalitet som dem dyre? M.V.H Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 HAr blitt litt drevet med i PC bygginga. Men jeg er ikke så keen på å legge MASSE penger i et kabinett. Max grensa er vel på 1000.- Har sett litt på denne. Vet jo at Lian Li er kvalitet. Men er dem billige kabinettene av samme kvalitet som dem dyre? M.V.H Alt fra Lian Li er bra kvalitet. De billige har kanskje ikke like samarte løsninger og vifter/luft gjennomstrøming som de dyre Lenke til kommentar
powersound Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 HAr blitt litt drevet med i PC bygginga. Men jeg er ikke så keen på å legge MASSE penger i et kabinett. Max grensa er vel på 1000.- Har sett litt på denne. Vet jo at Lian Li er kvalitet. Men er dem billige kabinettene av samme kvalitet som dem dyre? M.V.H Alt fra Lian Li er bra kvalitet. De billige har kanskje ikke like samarte løsninger og vifter/luft gjennomstrøming som de dyre Hvis du ser i linken så er det 3stk 120mm vifter i den. det må da gi grei kjøling? og med tanke på at dem er med i prisen så er det jo "billig". Er eget rack til harddiskene for støy og bedre kjøling. Vet ikke helt åssen det er med dem litt dyrere. M.V.H Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) jeg har tre plasser igjen i brønnen og tenkte jeg skulle bruke tre av de perforerte frontdekselene og feste en vifte bakom for å trekke frisk luft inn, er den noen som har en "oppskrift" på dette ? takker for svar og legg gjerne med en comment på prosjektet mitt lengere opp på siden Edit: Da var det 17. mai, da er det bare å si gratulere med dagen Endret 17. mai 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Da har jeg fått alle delene og her er 3 bilder Se signaturen for specs. Litt støv på linsa ser det ut som, sorry. EDIT: Mindre bilder Endret 17. mai 2009 av Durochris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå