Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg et fulltower, så vurderer jeg Lian-Li, er det noen som har et tips til et? Helst med dør og god kjøling.

Skal vi se om jeg husker alle navnene i hodet. Med dør har vi: A71, P60, P80 ja, det er alle jeg kan navnet på. B70 er også ganske kult. Kjøpte det nettopp, venter på at hardwaren skal komme. Legger ut bilder om ca 1 uke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk Durochris, B70 så lovende ut :) Men ser ikke døren?

Og btw, ikke kjøp GTX 295. Vent heller på 5870, du kommer garantert til å angre deg. Ati 5870 har DX11 som de fleste framtidige spill kommer til å ha

Lenke til kommentar
Takk Durochris, B70 så lovende ut :) Men ser ikke døren?

Og btw, ikke kjøp GTX 295. Vent heller på 5870, du kommer garantert til å angre deg. Ati 5870 har DX11 som de fleste framtidige spill kommer til å ha

Har du en link til 5870 med litt specs? Nei, det er ikke dør på det, men heller ikke en standar boks. Det er to blå 140mm vifter i front som gjør det innmari kult og kjølig

Lenke til kommentar
Mange spill har DX10, og du merker _stor_ forskjell på DX9 og DX10

Ja jeg skal si man meker forskjell men hvis du sier man meker STOR forskjell med understrek over stor har du ikke prøvd å sammenligne engang.

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle de ikke solgt det? Det er forresten standard det er ikke noe du kjøper ved sina.

Jo om de kommer med noe bedre uansett hvor mye bedre de lager det vil de jo at brukeren også skal ha det hvis det er NOE og hente i det det trenger ikke være MYE bare fordi de slipper det ut.

Lenke til kommentar

nå har jeg gjort en deal med microplex norge as og de gikk med på å sende den delen som ikke var på lager i posten når den kommer til dem. så da er mitt lian li pc-v2010B,mist 3x120 mm radiator og masse annet snacks på vei.kommer om rund en uke eller noe. :new_woot::w00t:

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
<klipp>

B70 er også ganske kult. Kjøpte det nettopp, venter på at hardwaren skal komme. Legger ut bilder om ca 1 uke.

Hyyyl, det var du som kjøpte det siste som microplex hadde på lager da? :roll:

Fikk antatt leveransedato 13/7 på mitt :cry:

Noen som har bestilt kabinett fra utenlandske websjapper som kan tipse om en site?

Lenke til kommentar
<klipp>

B70 er også ganske kult. Kjøpte det nettopp, venter på at hardwaren skal komme. Legger ut bilder om ca 1 uke.

Hyyyl, det var du som kjøpte det siste som microplex hadde på lager da? :roll:

Fikk antatt leveransedato 13/7 på mitt :cry:

Noen som har bestilt kabinett fra utenlandske websjapper som kan tipse om en site?

Neinei, jeg var den første som bestilte det. Du vet dem hadde feilpriset det med 800,- og det var grunnen til at det ble mitt :D

Lenke til kommentar

jeg vil uten tvil anbefale lian li. det er kvalitet tvers igjennom. Hvis du ikke har fått det med deg litt lengere opp på siden, så har jeg bestillt et lian li pc-V2010B. det synes jeg er et av de peneste kabinettene som er laget, men det er jo litt dyrt, men det er absolutt verdt det

Du *88* jeg har en psu brakett ligende fra et gammelt sunbeam kabinett.

hvor bor du ?

Ingen flere kabs eller comments ??

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
jeg vil uten tvil anbefale lian li. det er kvalitet tvers igjennom. Hvis du ikke har fått det med deg litt lengere opp på siden, så har jeg bestillt et lian li pc-V2010B. det synes jeg er et av de peneste kabinettene som er laget, men det er jo litt dyrt, men det er absolutt verdt det

Du *88* jeg har en psu brakett ligende fra et gammelt sunbeam kabinett.

hvor bor du ?

Ingen flere kabs eller comments ??

Joda, når jeg får delene denne uka kan jeg legge ut bilder. Er ikke sikkert jeg får skjermkortet da, men det er bedre enn ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...