Durochris Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Skal kjøpe meg et fulltower, så vurderer jeg Lian-Li, er det noen som har et tips til et? Helst med dør og god kjøling. Skal vi se om jeg husker alle navnene i hodet. Med dør har vi: A71, P60, P80 ja, det er alle jeg kan navnet på. B70 er også ganske kult. Kjøpte det nettopp, venter på at hardwaren skal komme. Legger ut bilder om ca 1 uke. Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Takk Durochris, B70 så lovende ut Men ser ikke døren? Og btw, ikke kjøp GTX 295. Vent heller på 5870, du kommer garantert til å angre deg. Ati 5870 har DX11 som de fleste framtidige spill kommer til å ha Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du har en del andre alternativer også, men da må du kjøpe en ekstra dør. Eller evt. lage vindu selv. En komplett liste over Lian Li's fulltower kabinett. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Og btw, ikke kjøp GTX 295. Vent heller på 5870, du kommer garantert til å angre deg. Ati 5870 har DX11 som de fleste framtidige spill kommer til å ha Ble ikke det sagt om DX10 og? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Takk Durochris, B70 så lovende ut Men ser ikke døren? Og btw, ikke kjøp GTX 295. Vent heller på 5870, du kommer garantert til å angre deg. Ati 5870 har DX11 som de fleste framtidige spill kommer til å ha Har du en link til 5870 med litt specs? Nei, det er ikke dør på det, men heller ikke en standar boks. Det er to blå 140mm vifter i front som gjør det innmari kult og kjølig Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Her finner du litt info: http://www.hexus.net/content/item.php?item=18240 Vet dog ikke om detter er offisele tal fra ati/amd. Men nok offtopic, flere bilder! Endret 7. mai 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Mange spill har DX10, og du merker _stor_ forskjell på DX9 og DX10 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Mange spill har DX10, og du merker _stor_ forskjell på DX9 og DX10 Ja jeg skal si man meker forskjell men hvis du sier man meker STOR forskjell med understrek over stor har du ikke prøvd å sammenligne engang. Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har kjørt begge deler, så vet godt at det er mye bedre, ellers så hadde de ikke solgt det. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvorfor skulle de ikke solgt det? Det er forresten standard det er ikke noe du kjøper ved sina. Jo om de kommer med noe bedre uansett hvor mye bedre de lager det vil de jo at brukeren også skal ha det hvis det er NOE og hente i det det trenger ikke være MYE bare fordi de slipper det ut. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) nå har jeg gjort en deal med microplex norge as og de gikk med på å sende den delen som ikke var på lager i posten når den kommer til dem. så da er mitt lian li pc-v2010B,mist 3x120 mm radiator og masse annet snacks på vei.kommer om rund en uke eller noe. Endret 9. mai 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Balthazaar Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 <klipp> B70 er også ganske kult. Kjøpte det nettopp, venter på at hardwaren skal komme. Legger ut bilder om ca 1 uke. Hyyyl, det var du som kjøpte det siste som microplex hadde på lager da? Fikk antatt leveransedato 13/7 på mitt Noen som har bestilt kabinett fra utenlandske websjapper som kan tipse om en site? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 <klipp> B70 er også ganske kult. Kjøpte det nettopp, venter på at hardwaren skal komme. Legger ut bilder om ca 1 uke. Hyyyl, det var du som kjøpte det siste som microplex hadde på lager da? Fikk antatt leveransedato 13/7 på mitt Noen som har bestilt kabinett fra utenlandske websjapper som kan tipse om en site? Neinei, jeg var den første som bestilte det. Du vet dem hadde feilpriset det med 800,- og det var grunnen til at det ble mitt Lenke til kommentar
Balthazaar Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Grattis med veldig billig kabinett da Er veldig interessert i å se bildene når du får dem ut, og høre hva du syns om det. Får bare ta fram tuben med tålmodighet selv... Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Men er det noen som har flere anbefalinger til Maxi Tower? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) jeg vil uten tvil anbefale lian li. det er kvalitet tvers igjennom. Hvis du ikke har fått det med deg litt lengere opp på siden, så har jeg bestillt et lian li pc-V2010B. det synes jeg er et av de peneste kabinettene som er laget, men det er jo litt dyrt, men det er absolutt verdt det Du *88* jeg har en psu brakett ligende fra et gammelt sunbeam kabinett. hvor bor du ? Ingen flere kabs eller comments ?? Endret 10. mai 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Noen som har peiling på hvor man kan få tak i en slik? http://www.microplex.no/aspx/produkt/prdin...spx?plid=126270 her får du tak i den i norge Endret 11. mai 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 jeg vil uten tvil anbefale lian li. det er kvalitet tvers igjennom. Hvis du ikke har fått det med deg litt lengere opp på siden, så har jeg bestillt et lian li pc-V2010B. det synes jeg er et av de peneste kabinettene som er laget, men det er jo litt dyrt, men det er absolutt verdt det Du *88* jeg har en psu brakett ligende fra et gammelt sunbeam kabinett. hvor bor du ? Ingen flere kabs eller comments ?? Joda, når jeg får delene denne uka kan jeg legge ut bilder. Er ikke sikkert jeg får skjermkortet da, men det er bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) det er bra det får selv pc en min i løpet av uka, er i mellom oslo og fauske nå. gleder meg som en unge :!: Endret 13. mai 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ny RAID-kontroller gjør det vanskelig å ha det ryddig. Jeg gjorde mitt beste med S-ATA-kablene da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå