Mortis360 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Stemmer det St0neCld sier, Lian Liet bør havne ut på bruktmarkedet om noen dager. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 -er det noen som vet om man kan putte den kjølevesken som man bruker på bil i vannkjølinga på en pc ? -vurderer å kjøpe full aquacomputer vannkjøling innkjøpsliste: -aquaero -multiswitch -flowsensor -vantemperaturmåler inline -power cutt -exstra temperaturmålere -kabel til dual aquastream pumpe (er det noen som vet om jeg kan koble en aquastream pumpe til både aquaero og multiswitch ? ) -tubemeter -aquatube -aquastream xt - ultra pluss noen få ting til noen som har noe positivt/negativt å si om aquacomputer sine produkter ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Noen som har peiling på hvor man kan få tak i en slik? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Noen som har peiling på hvor man kan få tak i en slik? " Lian Li Sidedør " Her får man det Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 har fått tak i en ek vannblokk til skjermkortet fra naboen, men den var litt missbrukt og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal fjerne korosjonen. har prøvd arcticlean og acfluid men det går ikke, noen som har tips? takker for svar Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 jeg har ikke så mye peil på sånt, men det kan hende det finnes noe som blir brukt på båter som vil funke. kanskje verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) skal prøve det takk for svar Endret 2. mai 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) her er mitt kabinett som ennå ikkje er sendt fra microplex. Det har gått over en måned siden jeg bestillte, har lyst til å bare avbestille og bestille en annen plass. er dette slutten på denne diskusjonen ??????, send inn flere pcer og kommentarer Endret 6. mai 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
raybergs Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Slenger meg på her med mitt Lian Li PC-B25. Dette blir et "før jeg har fått diverse snadder fra performance-pc" bilde :-) Vurderer også å lakke kassen svart inni... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) du raybergs, ikke gjør det , det blir ikke fint med mindre du får en profesjonell med en ordentelig lakksprøyte til å gjøre det, og det koster litt. specs ? Endret 7. mai 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Noen som tilfeldigvis har en ekstra PSU brakett på lager? Lenke til kommentar
raybergs Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 specs ? Corsair HX620W Asus P5Q Deluxe Intel Q9650 3.0GHz Sapphire Radeon HD 4870 1GB Toxic Edition Corsair Quad2x PC8500 DDR2 4096Mb 1x W.D. Velociraptor 300Gb 2x W.D. Velociraptor 150Gb 2x Seagate HD Cuda 7200.11 500GB Zalman 9900 CPU kjøler (Blir snart byttet ut med Noctua NH-C12P CPU kjøler) 3x Noctua NF-P12-1300 1x Noctua NF-R8-800-1800 +++ :-) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hva er greia med alle raptorene? Kan umulig være veldig behagelig. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vet om mange som ikke bryr seg om at maskinen høres ut som en flymotor. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 hva er vitsen med å ha så mange raptorer, det er jo ikke nødvending. man bruker jo velociraptorer til os og andre disker til lagring av filmer musikk osv. Lenke til kommentar
raybergs Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hva er greia med alle raptorene? Kan umulig være veldig behagelig. Vet om mange som ikke bryr seg om at maskinen høres ut som en flymotor. hva er vitsen med å ha så mange raptorer, det er jo ikke nødvending. man bruker jo velociraptorer til os og andre disker til lagring av filmer musikk osv. Var skeptisk til Raptor disker jeg også, men disse nye gir ikke fra seg en lyd!!! Dere tenker nok på de gamle 74Gb Raptor diskene med knatring og turbinlyder :-) Teknologien har gått fremover folkens. Skal man ha det raskeste (og stilleste) kjøper man Velociraptor! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Skal man ha det raskeste (og stilleste) kjøper man Velociraptor! Feil. Skal man ha det raskeste og stilleste kjøper man SSD-disker/ekspansjonskort i entusiastklassen. Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Skal kjøpe meg et fulltower, så vurderer jeg Lian-Li, er det noen som har et tips til et? Helst med dør og god kjøling. Lenke til kommentar
raybergs Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dam... hadde glemt disse "flash-diskene" :-) Men de er jaggu ikke mye kjappere: http://www.hardware.no/artikler/ocz_ssd_ii...ciraptor_/53340 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det må nevnes at det er en gammel OCZ SSD som er testet der, nyere fra feks. Intel yter endel bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå