Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

@WheelMan: Var et kompakt og snertent kabinett ja. PSU'en monteres nederst foran eller...?

Hehe, "RAMen der er dritsexy" :D Man får litt skrudde preferanser til hva som er sexy og ikke av å henge på dette forumet. Men for all del, jeg er enig :p

@Salbu: Så pent ut det der. Er et PC7ScandV3, ikke sant? Bygde PC for broder'n med samme kabinett, og det var deilig enkelt og stilrent, samtidig som jeg ble overrasket over hvor gjennomført det var kvalitetsmessig på tross av at det jo er ganske billig.

Men hva slags vifter er det du har brukt der? Så rimelig space-age ut, hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nåkk et PC7ScandV3 ja. Det første jeg hadde tenkt å gjøre når jeg fikk det var å borre ut poppnaglene i toppen, men jammen var toppen festet med skruer:) Kabinettet er rett og slett deilig å jobbe i. Det eneste minuset er at det er laget i veldig tynn aluminium, jeg er derfor veldig redd for kabinettet npr jeg drar på LAN og lignende.

Det er disse viftene. Jeg har 4 stk. 2 på CPU-kjøleren, en bak og en i fronten. Jeg hadde tenkt å ha en i siden også, men ble ikke noe av, for da må jeg modde den for at den skal kunne festet, siden viften som er i siden nå er festet med vanlige tunbscrous. Viftene er veldig digge, men minuset med de er at de er et hellvette å skru fast siden rammen er aluminium.

Eller takk for gode komentarer :)

.Salbu!

Lenke til kommentar
@WheelMan: Var et kompakt og snertent kabinett ja. PSU'en monteres nederst foran eller...?

Hehe, "RAMen der er dritsexy" :D Man får litt skrudde preferanser til hva som er sexy og ikke av å henge på dette forumet. Men for all del, jeg er enig :p

Stemmer, skal en 1000/1200W inn der :)

Haha :tease:

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at det gjør jeg også, nå venter jeg bare på X58, en i7-CPU og tilhørende vannkjøling, da det ikke lanseres før selve delene er lansert.

For de som ikke vet det så har X58 bredere festehull enn 775, så skal du oppgradere må du bytte kjøler/vannblokk.

Lenke til kommentar
..For de som ikke vet det så har X58 bredere festehull enn 775,..

Wheelman har røyka sokkene sine?!

Hull kan ikke være bredere, de kan ha større diameter, eller være plassert lengre fra hverandre :mrgreen:

Jada jaadaa..

..:)

For de som ikke vet det så har X58 bredere festehull enn 775, så skal du oppgradere må du bytte kjøler/vannblokk.

Oi, gjelder dette også luftkjølere?

Håper Thermalright kommer med en festemekanisme til sine TRUE kjølere for X58-baserte hovedkort. (eller er dette umulig?) :)

Jeg har sett Noqtua gir ut gratis festeplater til Socket 1366 om kjøleren din er kjøpt etter 2005 - regner med Thermalright kommer med noe liknende.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

er det noen her som har et pcv 1000z her som kan slenge opp et bilde eller to?

jeg har tenkt på å bytte ut den halvcrappy coolermaster centurion kassa mi med et sånnt et.

men er det verdt det å leve på nudler og toro for å kjøpe det eller bør jeg gå for en billigere modell?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...