MoDzoNa Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Må si jeg falt enda mer for kabinettet nå. Kan være at jeg etter vært sender deg en pm om litt mål invendig i kabinettet hvis det går bra MiRaCL? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jada, bare å sende det Vet om dette kabinettet helt egner seg til vannkjøling bare så det er sagt. Du burde vurdere det nøye i såfall. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hehe. Det er ikke trangt før det ikke er plass Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Mitt Lian Li for øyeblikket, en masse rot! Skal snart starte med en ordentlig oppryddig i kabinettet Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Lian-Li PC-V1010B: Sett fra siden, hardware: Sett bakfra: Front #1, close-up: Front #2: Front #3: Close-up LED, uten blits: Kommentèr gjerne bildene. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Pen kasse Hvordan er kabinettet når det gjelder kjøling? Har lyst på et slikt jeg også. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Man skulle nesten tro at kjølingen er ypperlig, men øverste del av kabinettet hvor det meste av hardwaren befinner seg (se bilde #1), så er det ingen luftinntak foran. Kun i nederste del, hvorav den store 14cm-vifta blåser inn mot harddisken og PSU-en. For å gjøre noe med det, må nok en slik kjøpes, slik at man får montert en 12cm-vifte som tar inn luft for øvre del av kabinettet. Ellers er luftgjennomstrømmningen slik som den skal være - men det er bare det at i øvre del så er det for øyeblikket ingen luftinntak foran med vifte. Så lufta der inne blir bare sirkulerende uten ny kald luft. Får vel kjøpe inn en viftemodul, å håpe at den passer. Edit; takk for tilbakemelding. Endret 3. september 2008 av Onyx Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Kjøp en vifte modul som selges til LL cuben Jeg har 2 sånne i fronten av mitt kabinett som det ligger bilder av på forige side. Så får du litt luft inn i front. Vær obs på at cube modulen ikke passer helt. kommer 2-3mm for langt inn i kab iforhold til front dekslet. Man må file litt for å få den helt frem, dvs modifisere kabinettet. Men ser helt ok ut Eventuellt du kan bare henge en 120mm i strikkoppheng i front, funger det og iom at du har perforert front dekler på slottene. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fint du kom med erfaring rundt viftemodulen. Har liggenes en Mist 12cm-vifte her, så jeg skal prøve å henge den opp med strikk, noe jeg ikke har tenkt på. Det jeg har fundert på som kan fungere, er å bruke en dobbeltsidig teip (gjerne svart) for å feste vifta på de tre frontdekslene. Men da tror jeg at jeg ender opp med viftevibrasjon som forplanter seg videre på frontdekslene. Tester det ut i morgen, så får jeg se hva jeg ender opp med. Strikk er nok det beste, ja. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Igjen, en pen sak Onyx! Har kjøpt meg ny viftestyring, også har jeg fjernet diodene fra viftene, så får vel hive ut ett par bilder. Kommenter gjerne! ~ Mortis360 Endret 3. september 2008 av Mortis360 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fint det der, enkelt og anstendig. Ser ingen grunn til å ha lysende dioder på viftene, nei. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Stilig den der Mortis360, har vurdert den selv, men har avventet til noen andre kjøpte den for å se farge forskjell. Matcher ikke helt kab. Det jeg da lurer på er: Hvordan er fronten festa på zalman viftestyringa? Pent kab Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Festet med skruer i siden, på samme måte som på en dvd-brenner. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Nå har jeg bestillt mitt første Lian-Li kabinett, det er et Lian-Li PC-7. Ganske billig kabinett, men jeg håper like vell jeg kommer til å bli fornøyd... Bilder kommer mest sansynelig iløpet av neste uke vist pakken kommer som planlagt. .Salbu! Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Mitt Lian Li for øyeblikket, en masse rot! Skal snart starte med en ordentlig oppryddig i kabinettet ????? Dette er rot Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Har du samme kabinett som meg Uglegutt? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ser slik ut, Lian Li 6070 Scand ver.3 Du også? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Stemmer vel det ja Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Har kjøt to nye harddisker samt byttet radiatorvifter i dag. Byttet ut de viftene jeg hadde fra før i noe litt mindre, siden de jeg hadde var GANSKE overpowered i forhold til hva jeg trenger. På maks flytter de noe hinsides med luft og lager rundt 60dB mener jeg og huske. Nå har jeg heller gått over til noen Xsilence vifter i normal tykkelse, og normalt støyniva. Flytter ganske bra med luft og støyer minimalt, selv på full guffe er de nesten ikke hørbare, kjøerer de for øyeblikket på rundt 60%. Ny til venstre og gammel til høyre, de gamle er en del tykkere enn hva som er normalt, men jeg har rett og slett ikke bruk for all kraften når jeg har vannkjøling. Montert i kabinettet. Monterte også vifta i fronten da jeg har satt viftene på radiatoren til å suge lufta ut, så jeg må kompansere litt med å sette noen vifter til å dra inn luft også. To nye 1tb disker på plass, begynner å fylle opp racket nå. Oversiktsbilder. Ser ut som katodene mine nesten har tatt kvelden, så plutselig at de ikke lyste skikkelig. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er allerede lagt ut noen bilder av PC-A10B, men legger ut noen av mitt eget også, ettersom jeg har gjort noen litt spennende endringer og valgt av komponenter til kassa...mener jeg hvertfall selv, hehe. Har satt inn en Yate Loon 120x20mm vifte i toppen og snudd den så den blåser luft ut. De ekstra 5mm rundt CPU-sokkelen trengs i det kabinettet her, og det er ikke mye klaring til viftefestene på Noctua'n. Med originalvifta hadde det ikke gått. Med originalvifta måtte jeg fjerne gitteret på den fordi det gikk i mot kjølevibbene på hovedkortet. Brukte da en TT Big Typhoon VX, som plassmessig fungerte fint (men støynivå var litt høyt og festeanordningen SUGER LUT ). Satte den originale vifta foran PSUen. Vet ikke hvor mye nytte den gjør der, men... Foran i de tre nederste 5,25-brønnene har jeg satt inn en EX-34B HDD-modul med en 120mm vifte. Skulle egentlig bare ha en vifte foran, men siden HDD-modulen var både billigere og penere enn en vifte m ramme (utrolig nok), så ble det den. Måtte fjerne en plate som deler opp og avstiver 5,25-brønnene, noe som var temmelig knotete, men det gikk. Som man kan se, så er det faktisk plass til en Corsair HX1000W i dette kabinettet. God plass er det ikke, men det går (ble en del neglebiting i tiden mellom bestilling og montering) . Surt man ikke kan montere PSUen med vifta inn mot midten ettersom den hadde fått bedre kjøling da, men jeg hører allikevel fint lite til den så det går nok. Alle viftene (unntatt CPU) tyres med Zalman Fanmate II, og på 50% er det praktisk talt helt stille (dama trodde i hvertfall ikke PCen var på ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå