Gå til innhold

Deres Lian-LI Kabinetter.


Anbefalte innlegg

begge de maskinene med hvit lys der var utolig nice. hadde det ikke vært for at eneste lyskilden i min maskin er selve viftene (ergo dyrt å bytte) så kunne jeg vurdert det selv.

 

gult er også ganske kult, hadde det en stund i den gamle filserveren. hadde da gule/svarte kabelstrømper og svart kasse/vifter. desverre ikkno vindu så det var mest bare for å ha det :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var det på tide med nytt bilde av min pc...

 

Har sleevet kabler, montert noen gule katoder (kommer også grønne senere) og litt andre småting som molex lysene (de gir en dritfet effekt btw!)....

 

Enjoy:

P1010006Small.jpg

P1010008Small.jpg

p1010010Small.jpg

 

Gikk også løs på pc-bordet mitt forleden...Skal fikse kantene og skjære litt bak sånn at pc'en kan skyves helt bak og hele damen vises...

p1010002Small-1.jpg

 

Vil gjerne ha kommentarer! Positive eller negative! Og kanskje forslag til forbedringer?

 

Skal kjøpe ny cpu kjøler og mest sannsynlig gpu kjøler...

 

Mvh,

Axel

Lenke til kommentar
Vurdert uv katoder eller?

7280278[/snapback]

enig. Hvis de strømpene du sleevet med er UV reaktive blir det en flott effekt.

 

Veldig fint og pent ellers. Men bilde nr 4. Er det motsatt side av den som har plexi? Og har du montert lys utenfor kabinettet ? :whistle:

7283782[/snapback]

 

 

Ja, det er motsatt side...har montert lys i pc bordet og ført kablene til baksiden av kabbiset... Skal få noen røde der snart...

 

Hvor kan jeg kjøpe uv katoder? er de mye dyrere?

 

Axel

Lenke til kommentar
har vel kosta noe sånnt rimelig lenge. husker ikke når jeg kjøpte mitt (tidlig i år\i fjor?) men kosta ca 100kr da og...

7293839[/snapback]

vet det er lenge sia prisen sank, men alikevel så skjedde dert over natta for min del ;) trodde de hadde supertilbud på alt sånt en stund, men jaggu så hildt prisene seg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...