huffadhemi Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Skrytevideo av TYR PC-X2000 Flott kabinett. Sitter med PC7SCAND av første utgave nå og er veldig fornøyde med det både i funksjon og ikke minst form men må si at TYR kabinettet frister for en eventuell ny pc. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Noen som har kontakter i microplex/netshop? Vil ha denne : Lian Li Ex34NB internal hdd-rack men NetPlex har bare denne : Lian Li EX34B internal hdd-rack design og støy er alfa-omega. Noen som har tilsvarende og kan si om man kan sette ned hastigheten på vifta med voltmodding? Tror det er molex-kontakt så da er det vel å fikse deg selv eller? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Er det denne du er ute etter? Lenke til kommentar
tevil Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Riktig utseende, men den har bare 3 plasser til disker. Vurderer og bare kjøpe den der, og heller ofre plassen til en disk, men ser for meg at det bare er snakk om uker før Lian Li EX34NB kommer. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvor er hw'n din da Eirik_FS? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvor er hw'n din da Eirik_FS? Hehe, er nok ikke mitt kabinett Fant det bildet på http://www.roflcat.com/ ^^ HW'en min er i et Antec kabinett Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Da passet vel det bildet ganske dårlig her? Førstepost: Her kan dere legge inn bilder av dere's LIAN-LI Kabinetter.. det skal ikke legges inn bilder av noen andre kabinetter en LIAN-LI. Kommer bilder av mitt snart. Mvh Proxer Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Da passet vel det bildet ganske dårlig her? Det er et Lian-Li kabinett. Her er mitt gamle Lian-Li kabinett: Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Bemerk Her kan dere legge inn bilder av dere's LIAN-LI Kabinetter.. Men stillig og ryddig det Lian Li du hadde ^^ Endret 1. juni 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Det der er GPP. Så lenge det er Lian Li kabinetter som vises frem, så er det vel likegyldig så lenge posten er seriøs og vel ment. Han la jo opp et bilde av et Lian Li kabinett, selv om innholdet i kassa var så som så og buskapet likeså, synes jeg vi bør la det gå igjennom sensuren. Veldig pent Eirik FS. Og bare så du vet det, siktet jeg til det første bildet med den katta inni. Bare så jeg ikke skulle bli misforstått. Endret 1. juni 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
DjeeeZ Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Litt OT gjør vel ingenting, spesielt når det er humor i bildet Tenker jeg da, men admins ? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Kasta akkurat en Corsair HX1000W PSU i mitt kabinett, men denne er jo litt i største laget for en ScandV1 med V3 mod på toppen. Så for å få litt bedre plass og også få vifte inntaket til å passe perfekt i kabinettet flyttet jeg PSU`en 12mm ut av ved hjelp av noen "spacere" jeg hadde liggenede. Har forøvrig totalmodda dette kabinettet innvendig og jeg har ikke postet i denne tråden før, men skulle vel ha lagt ut noen godbiter, for jeg er ikke typen som sparer på kruttet når jeg først setter igang Endret 5. juni 2008 av ArcticOC Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 det der var faktisk en ganske bra måte å fikse bedre plass til psu på.man må bare huske å ha grovgjenga spacere i den enden som skal i kabinettet. et tips, siden du liker å modde ting, det hadde nok blitt penere om du lakka de to brakettene som psu er skrudd fast i svarte. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Få se noen bilder av lekkerbisken da ArcticOC. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Få se noen bilder av lekkerbisken da ArcticOC. Kommer.. må bare få malt huset mitt i helga Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Noen her som vet hvor langt det er ifra PCI-slottene til viftene i fronten på PC-V350? Jeg har lyst til å sette i en radiator der og itilegg ha 9800GTX eller GX2 Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei! Jeg har tidligere vist fram mitt Lian Li PC73SLB kabinett i denne tråden. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal montere en BIX X-flow 240 radiator i dette kabinettet. Jeg føler meg ikke helt i form til å begynne å kutte i denne kassen! Jeg var derfor inne på tanken om å gå til anskaffelse av et PC-P80 og kjøpe det ekstra topplokket som er ferdig kuttet til for 240 radiator. Kommer på ca 4 lapper, men da bilr det no i allefall pent! Etter litt mere grubling slo det meg at radiatoren burde bli kjølt av kald luft, og ikke varm luft fra toppen av kabinettet. Problemet med PC73 kabinettet er at hovedkortet sitter så lavt at det blir problematisk å få montert radiatoren i bunnen av kabinettet. Har heller ikke så lyst til å ha den hengende under (Selv om det er plass). Den siste betenkningen går på at jeg helst vil ha en fanduckt på ca 5-6 cm. mellom vifter og radiator. Tips? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 det er nok ikke så stor temp forskjell fra bunnen til toppen i kassa. dessuten monterer du det slik at lufta blir dratt ut av kassa igjennom raddisen, og da får du en god luftsirkulasjon, som gir en lavere kabinet temperatur. så jeg hadde bare montert den i toppen. er flere kasser som har gjort slik tidligere og det har funka bra. eventuelt så kan du jo kjøpe noe annet enn lian li. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Få se noen bilder av lekkerbisken da ArcticOC. Kommer.. må bare få malt huset mitt i helga Det er sånnt man har polakker til PC er førstepri, hvertfall når man har mulighet til å få unnagjort det andre på en alternativ måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå