Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da passet vel det bildet ganske dårlig her?

Førstepost:

Her kan dere legge inn bilder av dere's LIAN-LI Kabinetter..

det skal ikke legges inn bilder av noen andre kabinetter en LIAN-LI.

Kommer bilder av mitt snart.

Mvh Proxer

Lenke til kommentar

Det der er GPP. Så lenge det er Lian Li kabinetter som vises frem, så er det vel likegyldig så lenge posten er seriøs og vel ment. :)

Han la jo opp et bilde av et Lian Li kabinett, selv om innholdet i kassa var så som så og buskapet likeså, synes jeg vi bør la det gå igjennom sensuren. ;)

Veldig pent Eirik FS. :)

Og bare så du vet det, siktet jeg til det første bildet med den katta inni. Bare så jeg ikke skulle bli misforstått. :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Kasta akkurat en Corsair HX1000W PSU i mitt kabinett, men denne er jo litt i største laget for en ScandV1 med V3 mod på toppen.

Så for å få litt bedre plass og også få vifte inntaket til å passe perfekt i kabinettet flyttet jeg PSU`en 12mm ut av ved hjelp av noen "spacere" jeg hadde liggenede.

Har forøvrig totalmodda dette kabinettet innvendig og jeg har ikke postet i denne tråden før, men skulle vel ha lagt ut noen godbiter, for jeg er ikke typen som sparer på kruttet når jeg først setter igang ;)

post-15715-1212662318_thumb.jpg

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

det der var faktisk en ganske bra måte å fikse bedre plass til psu på.man må bare huske å ha grovgjenga spacere i den enden som skal i kabinettet.

et tips, siden du liker å modde ting, det hadde nok blitt penere om du lakka de to brakettene som psu er skrudd fast i svarte.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har tidligere vist fram mitt Lian Li PC73SLB kabinett i denne tråden.

Det jeg lurer på er hvordan jeg skal montere en BIX X-flow 240 radiator i dette kabinettet.

Jeg føler meg ikke helt i form til å begynne å kutte i denne kassen!

Jeg var derfor inne på tanken om å gå til anskaffelse av et PC-P80 og kjøpe det ekstra topplokket som er ferdig kuttet til for 240 radiator. Kommer på ca 4 lapper, men da bilr det no i allefall pent!

Etter litt mere grubling slo det meg at radiatoren burde bli kjølt av kald luft, og ikke varm luft fra toppen av kabinettet. Problemet med PC73 kabinettet er at hovedkortet sitter så lavt at det blir problematisk å få montert radiatoren i bunnen av kabinettet. Har heller ikke så lyst til å ha den hengende under (Selv om det er plass).

Den siste betenkningen går på at jeg helst vil ha en fanduckt på ca 5-6 cm. mellom vifter og radiator.

Tips?

Lenke til kommentar

det er nok ikke så stor temp forskjell fra bunnen til toppen i kassa. dessuten monterer du det slik at lufta blir dratt ut av kassa igjennom raddisen, og da får du en god luftsirkulasjon, som gir en lavere kabinet temperatur. så jeg hadde bare montert den i toppen. er flere kasser som har gjort slik tidligere og det har funka bra.

eventuelt så kan du jo kjøpe noe annet enn lian li.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...