Spirre Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 den PC-V1010 kassa ser pen ut. men jeg skulle ønske at de droppa skilleveggene i bunn ved psu og diskplasser. mye bedre å ha det helt åpent og kjøre en stacker løsning på harddiskene. 8 stk 5.25 brønner gir mulighet for 2 stk hd brønner som rommer 3-4 disker + 1 dvd spiller og viftestyring. jeg mener at det blir for trangt i bunn til alt av kabler når de setter opp slike vegger. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Har du bestillt fra FrozenCPU Onyx? Gikk fortolling og levering greit? Hvilket fraktselskap brukte du? Ja, bestilte i går. Ble også andre diverse godbiter, så totalsummen endte til slutt med frakta inkludert på 489.50,- USD. Valgte sending med USPS Priority Mail International. Helhetsinntrykket jeg får av siden, er veldig bra. Lett å finne frem, kjapp og responsiv hjemmeside, ikke for mye flashy reklame og selskapet virker veldig seriøse. Pakken er ikke sendt enda, så de praktiserte ikke sin ''same day shipping.'' Endret 13. mai 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Mine to lian li kabinetter: Nye pc-en som funker: Gamle pc-en som ikke funker: Endret 17. mai 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Litt dødt her for tiden så legger ut mitt lian li ..... PC7SCANDV3 Jeg liker å ha det svart! Endret 19. mai 2008 av Iceman22 Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Cuben min Og ja, jeg veit det er skittent xD Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hva heter disse 2 lian li kabinettene jeg har? Lenke til kommentar
DjeeeZ Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 I just Looooved Your PC Iceman<3 Hhee, men lurer på en ting.. Hvor kjøpte du temp. måleren? Øverst framme? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) I just Looooved Your PC Iceman<3 Hhee, men lurer på en ting.. Hvor kjøpte du temp. måleren? Øverst framme? Takk. Den er så gammel at den ikke selges mere, men du kan kjøpe den i versjon 2 i sølv farge her. Endret 25. mai 2008 av Iceman22 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) I just Looooved Your PC Iceman<3 Hhee, men lurer på en ting.. Hvor kjøpte du temp. måleren? Øverst framme? Cooler Master Musketeer 2 tror jeg er utgått (?). Uansett, jeg har en jeg ikke bruker. Endret 25. mai 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Kommende TYR PC-X2000 ser romslig og pent ut. 230mm x 430mm x 680mm(BDH) 6 x SATA "Hot-swap" 4 x 140mm vifter Ser kjølig ut hvertfall... Forhåpentligvis er det greit å holde ryddig, samt godt støydempet. Link. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Har du sett på maken. Håper det ikke bråker. Jeg får vel bare sitte å vente spent på et review av saken. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Eneste turn-dowm med den kassa der er at den ser ut til å være lite tilrettelagt for vannkjøling med tanke på plassering av radiator, pumpe og tank... Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Eneste turn-dowm med den kassa der er at den ser ut til å være lite tilrettelagt for vannkjøling med tanke på plassering av radiator, pumpe og tank... Edit: Sorry, leste feil... Endret 26. mai 2008 av Sindre Aleksander Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 La du merke til at han sa lite? Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Litt dødt her for tiden så legger ut mitt lian li ..... PC7SCANDV3 ... Jeg liker å ha det svart! Jeg har helt makent kabinett, meget enkelt og stilig! Lurer på cpu-kjøleren din, hvordan er støynivået på den? Hører du den over de øvrige viftene i kabinettet? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Litt dødt her for tiden så legger ut mitt lian li ..... PC7SCANDV3 ... Jeg liker å ha det svart! Jeg har helt makent kabinett, meget enkelt og stilig! Lurer på cpu-kjøleren din, hvordan er støynivået på den? Hører du den over de øvrige viftene i kabinettet? Støynivået på den på det høyeste er ganske høyt. Bruker den til daglig på silent mode og da hører jeg nesten ikke at maskinen er på så er fornøyd nok med det. Men hvis du vil ha en maskin som du ikke ønsker noe lyd fra så hadde jeg valgt en annen. Kjøpte den mest pg.a. utsendet og at den scorer ganske bra på tester. Endret 27. mai 2008 av Iceman22 Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Støynivået på den på det høyeste er ganske høyt. Bruker den til daglig på silent mode og da hører jeg nesten ikke at maskinen er på så er fornøyd nok med det. Men hvis du vil ha en maskin som du ikke ønsker noe lyd fra så hadde jeg valgt en annen. Kjøpte den mest pg.a. utsendet og at den scorer ganske bra på tester. Ja, jeg har en annen kjøler, bare tenkte å høre hvordan den var siden jeg også vurderte den kjøleren der. Selv satte jeg inn en Thermalright Ultra120 Extreme. Bruker den uten vifte, og den er fullt på høyde med boxed kjøleren. Vifta bak i kabinettet drar alltids luft igjennom. Endret 27. mai 2008 av Finholt Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Angående Kommende TYR PC-X2000 kabinettet: Så veldig fint ut, flott at det er gitt eksempel med stort hovedkort og skjermkort, så vi slipper å lure på om de svære skjermkortene passer inn i kassen osv. Det virker som kabinettet har alt. Eneste minuset jeg ser er at dørene er syltynne? Noen som vet tykkelsen? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Sikkert ikke noe tykkere enn andre Lian Li modeller og tror ikke de er tynnere heller. Så vil anta 1-2 mm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå