Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det kabinettet må jeg bare skaffe meg. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 hvorfor kommer ikke V1100Z :S Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Liker også veldig godt V1000Z. Fint at Lian Li inkluderer sidedører med vindu, ikke vanlig fra dem. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Huff vindu. Synes de godt kunne kun hat vindu over hovedkort kanskje over harddiskene i LianLi kabinettene. Men det å vise frem Aluen som dekker 5.1/4" og PSU er lit nødvendig og lite pent. Da dette ofte er plasser hvor man legger det meste av kabel. Hvem vil sitte å se på kabel surr egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ikke jeg, det er derfor jeg ikke har vindu. Lenke til kommentar
Ezmo Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Var i kontakt med Microplex forrige uke, og kabinettene fra Lian-Li som ble vist på Cebit i år, vil bli tilgjengelige fra Microplex i slutten av mai. Har allerede reservert et midtower fra den nye PC-V-serien. Gjelder dette PC-A70? Blir da isåfall mitt nye kabinett Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Synes det er pent med vindu jeg. Modder du kabinettet for kabelrydding, da har du noe pent noe. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Ikke bra jeg som har snakket med Microplex. De fikk inn V1000Z i mai så det kabinettet skal jeg bestille med en gang de får det! Endret 2. april 2008 av aleksanderro Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Var i kontakt med Microplex forrige uke, og kabinettene fra Lian-Li som ble vist på Cebit i år, vil bli tilgjengelige fra Microplex i slutten av mai. Har allerede reservert et midtower fra den nye PC-V-serien. Gjelder dette PC-A70? Blir da isåfall mitt nye kabinett Vil tro at de får inn den, og de andre nye Lian-Li-kabinettene som ble vist på Cebit. Om dette ikke er tilfelle, så tror jeg Microplex med glede er åpen for kabinett-forslag fra kunder om det er noe man spesielt skulle ønske. Fikk ny mail i stad, og der fikk jeg til svar at de nye kabinettene (ble ikke nevnt spesifikt hvilke Lian-Li-kabinetter det gjaldt) blir lagt ut på webbutikken om ca. 2 uker. Så da kunne man bare abonnere om varsling på det kabinettet man skulle ønske seg og få varsling på når Microplex har det på sitt lager. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Huff vindu.Synes de godt kunne kun hat vindu over hovedkort kanskje over harddiskene i LianLi kabinettene. Men det å vise frem Aluen som dekker 5.1/4" og PSU er lit nødvendig og lite pent. Da dette ofte er plasser hvor man legger det meste av kabel. Hvem vil sitte å se på kabel surr egentlig? Som dette? Er lignende på PC6277 (som jeg har) Skjønner godt hva du mener. Mye penere når man ikke ser drevet. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Pent! Japp akkurat slik jeg vil ha det! hmm.. Kanskje det jeg skal kjøpe. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det var jo det der vi pratet om jo! PC-V1000Z. Sa at det var fint med sidedør inkludert osv. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Digger PC-V1000Z! Skal ha det med en gang Microplex får det inn! Kan ikke vente! Lenke til kommentar
martirha Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 et spørsmål til dere som har Lian-Li kabinetter: er det blått lys i vifta på alle sammen? eller kule kabinett her:) spes det PC-V1000Z. noen som vet om det kommer i sølv? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Liker veldig godt det nye harddiskracket, da har jeg endelig funnet løsningen jeg kan bruke for å få meg front-loading Lian-Li-filserver. Forøvrig, til neste uke bestiller jeg dette: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...B&mcat=c134 Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 På det ene bildet Marley linket til så jeg en plate forran strømforsyningen. Hva er denne god for? Om det er for å hindre støy vil det aldri virke, varmlufta vil jo bare sirkulere inni strømforsyningen og vifta spinner enda raskere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Tenker du på den plata som gjør at den varme luften fra PSUen blir blåst nedover når den komme ut av kabinettet, slik at ikke andre vifter trekker den varme lufta inn? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Tenker du på den plata som gjør at den varme luften fra PSUen blir blåst nedover når den komme ut av kabinettet, slik at ikke andre vifter trekker den varme lufta inn? Vell, varm luft stiger. Men det virket fortsatt trangt mellom plata og psu. Her blir jo varmlufta resirkulert? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hvilken rolle spiller det at varm luft stiger når den uansett blir blåst ut? PSUen trekker ikke inn luft bak, men gjennom den store vifta som er inne i kabinettet. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg ser bare ikke vitsen i plata bak psu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå