Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff vindu.

Synes de godt kunne kun hat vindu over hovedkort kanskje over harddiskene i LianLi kabinettene. Men det å vise frem Aluen som dekker 5.1/4" og PSU er lit nødvendig og lite pent.

Da dette ofte er plasser hvor man legger det meste av kabel.

Hvem vil sitte å se på kabel surr egentlig?

Lenke til kommentar
Var i kontakt med Microplex forrige uke, og kabinettene fra Lian-Li som ble vist på Cebit i år, vil bli tilgjengelige fra Microplex i slutten av mai. Har allerede reservert et midtower fra den nye PC-V-serien. :)

Gjelder dette PC-A70?

Blir da isåfall mitt nye kabinett

Vil tro at de får inn den, og de andre nye Lian-Li-kabinettene som ble vist på Cebit. Om dette ikke er tilfelle, så tror jeg Microplex med glede er åpen for kabinett-forslag fra kunder om det er noe man spesielt skulle ønske. :)

Fikk ny mail i stad, og der fikk jeg til svar at de nye kabinettene (ble ikke nevnt spesifikt hvilke Lian-Li-kabinetter det gjaldt) blir lagt ut på webbutikken om ca. 2 uker. Så da kunne man bare abonnere om varsling på det kabinettet man skulle ønske seg og få varsling på når Microplex har det på sitt lager. :)

Lenke til kommentar
Huff vindu.

Synes de godt kunne kun hat vindu over hovedkort kanskje over harddiskene i LianLi kabinettene. Men det å vise frem Aluen som dekker 5.1/4" og PSU er lit nødvendig og lite pent.

Da dette ofte er plasser hvor man legger det meste av kabel.

Hvem vil sitte å se på kabel surr egentlig?

Som dette?

v1000zd2.jpg

Er lignende på PC6277 (som jeg har)

Skjønner godt hva du mener. Mye penere når man ikke ser drevet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Tenker du på den plata som gjør at den varme luften fra PSUen blir blåst nedover når den komme ut av kabinettet, slik at ikke andre vifter trekker den varme lufta inn?

Lenke til kommentar
Tenker du på den plata som gjør at den varme luften fra PSUen blir blåst nedover når den komme ut av kabinettet, slik at ikke andre vifter trekker den varme lufta inn?

Vell, varm luft stiger. Men det virket fortsatt trangt mellom plata og psu. Her blir jo varmlufta resirkulert?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Hvilken rolle spiller det at varm luft stiger når den uansett blir blåst ut? PSUen trekker ikke inn luft bak, men gjennom den store vifta som er inne i kabinettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...