Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Du kan bytte ut naglene som holder vinduet med sorte skruer\bolter istede. Ser ikke bra ut med de naglene. Du kan også lage en sort plate eller noe som degger siden på 5,25" og 3,5" slottene. De ser ikke pene ut i vinduet!

Ledningen til katoden i bunnen kan du trekke ned ved siden av vifte i front. Bare fest den med ett par punkter med limpistol, Da vil du ikke legge merke til den ledningen i det hele tatt!

Endret av eXa
Lenke til kommentar
Du kan bytte ut naglene som holder vinduet med sorte skruer\bolter istede. Ser ikke bra ut med de naglene. Du kan også lage en sort plate eller noe som degger siden på 5,25" og 3,5" slottene. De ser ikke pene ut i vinduet!

Ledningen til katoden i bunnen kan du trekke ned ved siden av vifte i front. Bare fest den med ett par punkter med limpistol, Da vil du ikke legge merke til den ledningen i det hele tatt!

7220240[/snapback]

Naglene var vel ikke så stygge? Jeg syns de var greie jeg. :dontgetit:

Jeg skal få vekk den ledningen med katoden og føre den på den andre siden imorgen, da blir det mer synelig. :)

Lenke til kommentar
Kablene skal organiseres bedre ja. Må bare finne ut hvordan, for IDE-kablene jeg har er utrolig kronglete. Noen som har noen tips utifra det bildene viser? :)

7247878[/snapback]

Som sagt, VELDIG digg med hvite katoder! =D Må tenkes på ..

Men de gule (trolig UV-reaktive?) kabel strømpene var ikke så veldig pene i det lyset. Kanskje bytte til svart? Evt igjennom siktig med sølv netting? :dribble:

IDE kan du bytte til runde (men disse er ikke alltid like lette å bøye fint) Men det å legge det langs HK plate og rett opp til HD med 90 graders bøyer, det hjelper på ;)

Lenke til kommentar

Oi der trengs det litt kabelrydding ja. Tror ikke hvite katoder er så mye brukt nei. Selv har jeg hatt det ganske lenge men brukt som arbeidslys :) inni maskinen.

Så en maskinen med hvite katoder og blå pentosin i vannkjølingen sin. Det syns jeg så ganske så fint ut. Skal finne bildet!

Lenke til kommentar

Det var ikke direkte mynta på deg altså. Har bare sett noen virkelige juletrær som ser ut som ett skikkelig lavkvalitets horehus!

Kom på det bilde når det ble snakk om hvite katoder....

Edit: litt som dette, men dette er langt fra det verste jeg har sett!

dscf0528nj4.jpg

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...