FalcoN200285 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Jeg kan si at jeg er veldig fornøyd med Lian li og kommer til å kjøpe det som mitt neste kabbinet (jeg har http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...I&mcat=c433 ) Men prisen kan være jeg være enig i, men de kunne ha droppa viftene for å reduserer prisen (jeg bytta ut med papst vifter i mitt kabbinet) Endret 5. mars 2008 av geromino Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det kommer et nytt ett fra dem fra dem nå også da. PC-V2010 m. blant annet løst hovedkortbrett. http://www.hexus.tv/show/2007/12/Lian-Li_r...is_to_HEXUS_tv/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Joda, dette går veien for Lian-Li. Jeg må si jeg liker denne utviklingen. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Liker? Elsker er vel ordet? :!: Lian Li PC-V Skal ha meg et slik ett om noen år ja! Endret 5. mars 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
meeg Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Når du først har uttagbart hovedkortbrett, hvorfor ikke samtidig lage et hull under CPU sokkelen slik at man kan bytte kjøler/vannblokk uten å fjerne hovedkortet? Det ønsker jeg meg på mitt neste kabinett, uansett produsent.... (mulig det finnes allerede?) Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Når du først har uttagbart hovedkortbrett, hvorfor ikke samtidig lage et hull under CPU sokkelen slik at man kan bytte kjøler/vannblokk uten å fjerne hovedkortet? Det ønsker jeg meg på mitt neste kabinett, uansett produsent.... (mulig det finnes allerede?) Sier meg enig der! Jeg har i hvert fall ikke sett noen som har denne løsningen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kanskje fordi det ikke er stort nok marked for akkurat dèt. Uansett skader det ikke å sende en mail til Lian-Li å spørre. Det er sikkert mange hundre PC-entusiaster der ute som kunne tenkt seg dette. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Men hvor ofte står cpu på akkurat samme plass forhold til produsenter og micro atx til vanlig atx? Du kan jo raskt fikse det med en vinkelsliper eller dremel. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Lenge siden jeg har tatt noen Lian Li-bilder nå. Serveren står støvete til under en trapp, og står på lange perioder i strekk. Ser vel egentlig sjeldent noe til det kabinettet. Filserveren: Bruksmaskina: Lian Li er en flott kabinettprodusent. Om jeg i fremtiden kjøper meg en HTPC så vil det også bli Lian Li Lenke til kommentar
mm_jones Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Her er mitt: Jeg synes temperaturen er litt høy, men er det kanskje normalt i et så lite kabinett? Er en amd athlon x2 5200 som står i. I bios får jeg 40 grader. Har nå et pci-e kort montert som ikke er på bildet, og det blokkerer kanskje lufta fra fremre vifte på venstresiden. Kan det være at jeg har lagt på kjølepastaen for dårlig som gjør at den blir så høy, og burde jeg kanskje burde bytte ut viftene med noen andre(tips?)? Hadde vært greit å fått ned temperaturen mest mulig liksom. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Frode: 40c på CPU er absolutt ikke ille. Det jeg opplevde da jeg kjørte med vanlig harddisk var at området rundt den var noe av det som bli varmest. Var vel grunnet at et stort virfeløst skjermkort sto like under og varmet, samtidig som at disken hadde stilelstående luft rundt seg. Du kan jo prøve å feste disken i sporet over der den er festet nå, men vil ikke tro det gjør så stort utslag. Ta bort blinddekslene til PCI-sporene vil jo også gi litt mer kald luft. Ellers kan man kjøpe perforerte 5,25"-deksler på microplex. Hvor mye det over har å si er vanskelig å forutsi. Lykke til! Lenke til kommentar
mm_jones Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Frode: 40c på CPU er absolutt ikke ille. Det jeg opplevde da jeg kjørte med vanlig harddisk var at området rundt den var noe av det som bli varmest. Var vel grunnet at et stort virfeløst skjermkort sto like under og varmet, samtidig som at disken hadde stilelstående luft rundt seg. Du kan jo prøve å feste disken i sporet over der den er festet nå, men vil ikke tro det gjør så stort utslag. Ta bort blinddekslene til PCI-sporene vil jo også gi litt mer kald luft. Ellers kan man kjøpe perforerte 5,25"-deksler på microplex. Hvor mye det over har å si er vanskelig å forutsi. Lykke til! Takk:) Lurer også litt på om jeg skal skjære et hull til strømkabelen i skjelettet til den nederste 5,25 brønnen siden jeg ikke skal ha noe i den alikevel. Kanskje jeg får strekt kabelen litt bedre enn sånn den er nå. Første bygget mitt, og vil helst få gjemt unna alt best mulig! Lenke til kommentar
CalistoNoir Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Må vel bare legge til mitt jeg også da nå som jeg ble ferdig med det i går kveld... Skaffet meg kabinettet for snart 2 år siden er det vel men det har vært "stock" ganske lenge. Fikk meg ny HW rett før jul og har nå om sider fått dreis på kabinettet. Viftetest - precut : Ferdig installert : Husker ikke helt hva kabinettet heter lenger så hvis noen husker det, si gjerne ifra. Installert en Q6700, ingen OC akkurat nå, men har hatt den stabilt opp i 3Ghz med stock kjøler. 4GB PC9600 DDR2 ram og 2xMSI 8800Ultra O.C. Edition. Ymse disker. OS og spill ligger på 2x160GB SATA2 disker som står i RAID-0 (oppdelt i 2 partisjoner) slik at jeg har dual boot med WinXP og VistaHP Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Joda, det var et fint Lian-Li det der, selv om ikke jeg har sansen for masse lys og "dill". Et bilde rett fra siden, med blits, hadde vært greit å se. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 frakva: Du har en PC6277. Har den samme selv. BTW: Har vært på Lian Li sin stand på CeBIT idag. Kommer tilbake med bilder. Nevner at det er mange nye modeller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Og vi venter i spenning. Håper de har "mitt drømmekabinett". Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Og vi venter i spenning. Håper de har "mitt drømmekabinett". Jepp. Skal kjøpe nytt kabinett om ikke altfor lenge (men kan godt vente litt) og det står mellom Lian Li eller Silverstone. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 "Silverstone". Smaker vondt bare man sier det... At du i det hele tatt våger å poste i denne tråden er merkverdig! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Håkki: Kan du gi meg en liten teaser og si fra om du har sett V2010 på Cebit? Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Seff Ekstra mange bilder fra Lian Li boden: CLICKY! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå