Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da har du fått feilinformasjon eller referert til feil modul. du ser jo på bildet at det er satt av plass til 4 disker. ;)

Det er jo alltid plass til 4 disker på en slik modul, som er så høy, men man kan jo ikke se om det er satt av skruehull til alle på bildet. Det kan forøvrig godt hende de har endret den, men jeg hadde en lengre samtale med MP om dette, fordi det sto forskjellige ting på netshops side, og deres side, og fordi det er idiotisk å ikke ha plass til 4. De kan ha tatt feil, men jeg tviler på det var misforståelse angående hvilken modul det var.

AtW

Lenke til kommentar

jeg har markert de 4 hullene til diskene med rødt, samt satt en blå ring rundt de to hulla som du må føre slrutrekkeren igjennom for å få skrudd fast den nederste disken, som er den disken du ikke ser at det er plass til.

edit: den nederste røde firkanten ligger da over skinna som du trenger for å skru fast ramma i kassa med, så derfor ser du ikke monterings hullet for den nederste diskplassen. men den er der, ellers hadde de hulla med blå ring rundt bært rimelig bortkasta ;)

post-22769-1201798313_thumb.jpg

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
jeg har markert de 4 hullene til diskene med rødt, samt satt en blå ring rundt de to hulla som du må føre slrutrekkeren igjennom for å få skrudd fast den nederste disken, som er den disken du ikke ser at det er plass til.

edit: den nederste røde firkanten ligger da over skinna som du trenger for å skru fast ramma i kassa med, så derfor ser du ikke monterings hullet for den nederste diskplassen. men den er der, ellers hadde de hulla med blå ring rundt bært rimelig bortkasta ;)

Heh, i fare for å være frekk, så er jeg ikke helt tett heller, jeg ser jo at det åpenbart er plass til et skruehull til. Men som sagt, man kan ikke se om det er der. Jeg regner med et er der, men tåpligere produktavgjørelser har blitt tatt enn dette. Jeg referer bare til det som skjedde for 6 måneder, da jeg hadde en mailutveksling der MP sa den hadde plass til kun 3 disker.

AtW

Lenke til kommentar

greit nok, jeg mente ikke noe negativt med å forklare det såpass nøye for deg heller. jeg har en tendens til å overforklare ting for de som ikke trenger det og motsatt :p

dog så har jeg finni ut i den senere tid at det ofte er bedre å sjekke slikt på produsenten sin hjemmeside. da er det ofte mer info og mindre feil å finne ;)

Lenke til kommentar
Det er jo alltid plass til 4 disker på en slik modul, som er så høy, men man kan jo ikke se om det er satt av skruehull til alle på bildet. Det kan forøvrig godt hende de har endret den, men jeg hadde en lengre samtale med MP om dette, fordi det sto forskjellige ting på netshops side, og deres side, og fordi det er idiotisk å ikke ha plass til 4. De kan ha tatt feil, men jeg tviler på det var misforståelse angående hvilken modul det var.

AtW

De tenkte vel på denne.

Lenke til kommentar

Noen som har en slik kasett og montert den i kabinett med frontdør?

Har vudert en slik lenge men er redd for at frontdøra blir "sugd" fast og at temperaturene blir for høye når den ikke får dratt inn frisk luft.

Har Lian Li 6070Scand. Døra har gummiforinger langs alle kanter.

Kontakten er vel en vanlig 4-pins molex? Må jo volte den ned til 5-7v for å få ned støyen.

Lenke til kommentar
Noen som har en slik kasett og montert den i kabinett med frontdør?

Har vudert en slik lenge men er redd for at frontdøra blir "sugd" fast og at temperaturene blir for høye når den ikke får dratt inn frisk luft.

Har Lian Li 6070Scand. Døra har gummiforinger langs alle kanter.

Kontakten er vel en vanlig 4-pins molex? Må jo volte den ned til 5-7v for å få ned støyen.

Skommet gjennom litt her, men skjønner ikke hva du mener? Kasett og montert i frontdør?

Link til produktet du tenker på?

Den Spirre har lagt ut et bilde av lenger oppe du tenker på?

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...