Olanru Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 det kan jeg:) Men det blir senere^^ Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 du kan også flytte viftestyringa ned i kabinettet Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ulempen er at om jeg skal sette inn en blå vifte i harddiskramma må jeg ut med ca 13 skruer bare for å bytte vifte.... Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Og det hindrer deg i å få en penere kasse? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Bygde min nye pc i et Lian Li PC-A10. Meget godt fornøyd med dette kabinettet. Monterte også et hd-rack (EX-34) og kortleser fra Lian Li. Har samme kabinett bare svart, samme cpu-kjøler og strømforsyning. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Njaaaa... Sa ikke at det hindrer meg da. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Har nå lest gjenom hele tråden på utkikk etter deres PSU-løsninger. Skal kjøpe ny PSU, og da vil jeg ha en med en 120mm-vifte. Jeg har sett én som har tatt bilde av sin, da med en helsvart MIST. Problemet er at den perfekte (mangler avtagbare kabler) har en sølvgrill. Jeg kan alltids ta den av, men da mister jeg garantien. Er det noen som vet hvordan det ser ut med slike griller? Kan noen poste bilder av hvordan det ser ut på deres åpning på toppen av kabinettet? Endret 6. januar 2008 av Fruktkake Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Jeg har Gigabyte ODIN, og kan anbefale denne på det varmeste. Selv har jeg GT 800W, men tror de andre også er svært bra. Denne har også vært på test hos hardware: http://www.hardware.no/tester/stromforsyni...t_800_w/41383/1 Endret 6. januar 2008 av _sindre_ Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Trenger ikke anbefaling av PSU, bruker silentpcreview til slikt nå. Det jeg spør om er hvordan det ser ut oppå kabinettet hvis du har en strømforsyning som ikke passer med kabinettet. Denne PSU-en hadde vært perfekt for meg, hadde det ikke vært for det gule klistremerket på viften. Hvordan vil slikt se ut i praksis? Noen erfaringer? Endret 6. januar 2008 av Fruktkake Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvilket kabinett er det snakk om...? Som oftest ser du jo 0,1% av PSUen, og mange legger vel ikke merke til den engang. Spørs som sagt hvilket kabinett du har. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kan ikke helt se hvorfor det skulle være et problem med et gult klistremerke på vifta på corsair psu'en? Har Lian Li PC 6277B selv og Corsair HX620. Kanke si jeg ser klistrmerke på psu engang. Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Her er mitt nyinnkjøpte LianLi kabinett Grunnen til LianLi er enkel. STILRENT, BRA OG BYGGE I, LETT og PRAKTISK Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Stilig kabinett. Du klarer å skjule litt flere kabler, men ser ikke det helt store behovet. Bra jobbet. Hvilket kamera bruker du forresten? Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hehe. Takk for det. Kamera er ett EOS350D med stativ Får ny PSU til helga, så orker ikke legge så mye arbied i kabelsjulingen Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Du får legge arbeidet i kabelryddinga da vet du. Men det er var pent og ryddig slik det var også. EOS350D tok jammen gode bilder. Skal ha nytt kamera og trenger et som har en bra pris og god bildekvalitet. Har tenkt på Pentax K10D, pappa som skal ha egentlig. Vi har noen gamle linser til et Pentax kamera og de var visst kompatible med dagens modeller også. Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 EOS350D tok jammen gode bilder. Skal ha nytt kamera og trenger et som har en bra pris og god bildekvalitet. Har tenkt på Pentax K10D, pappa som skal ha egentlig. Vi har noen gamle linser til et Pentax kamera og de var visst kompatible med dagens modeller også. Jeg ville gått for Canon, mye mer utstyr som passer til dette. Og masse lettere og få tak i brukt. Og gamle objektiver går jo bruke, men det vil drege ned kvaliteten. Det kamera jeg har får du for 3000 - 4000 kr nytt. Så det er absolutt verdt hvær en krone Det kostet 7000 når jeg kjøpte det. Ble litt OT Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Så ut som et veldig pent kabinett det MrNilsen. Mulig å få et bilde av hele kabinettet med døren på osv? Har et EOS350D selv, og er veldig fornøyd med det btw. Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Skal ta det på fredagen, da jeg bytter PSU Flere som har måttet bytte ut SilverPower PSU pga støy? BTW. Jeg måtte modifisiere litt på støydempingen i kabinettet. I fronten tytet det ut mellom drev ene, og rundt kantene. Så jeg skjerte det skrått av, slik at det ikke vises lengre. Noen som har vært plaget med det samme? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nope, perfect fit hos meg Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Hei:) Jeg tenker på om at jeg skal ta meg tid og penger til å bytte ut fire av viftene jeg har i scand rev3 kabinettet mitt. Synes ikke at mist viftene gir nok kjøling på 7volt. Derfor vil jeg bytte dem ut. Har et par krav på hvordan viftene skal være. 1. Bruks spenning på 7-12volt. 2. 120x120x25mm i dimmensjoner. 3. Må være like stille som når Mist 16db(a) går på 12volt når de går på 7volt. 4. Også må de flytte mer luft enn Mist 16db(a). 5. Pris Har sett et par vifter. NB-black R på Spenning R på Dimmensjoner ? på støy R på m3/t R på Pris 30m3/t høyere enn mist 16db(a). Billigst og grei støy forhold til ytelse. AquaComputer R på Spenning R på Dimmensjoner ? på Støy R på m3/t R på Pris "kun 18m3/t mer enn mist" Nanoxia R på spenning R på Dimmensjoner ? på Støy R på m3/t - på Pris God del kraftigere enn de andre men koster litt mer, og bråker mer. Noctua ? på Spenning R på Dimmensjoner ? på Støy R på m3/t v på Pris Høy pris. Lite igjen på m3/t. Slik jeg ser det så er nanoxia viften og NB-black vifen de som er aktuell Endret 17. januar 2008 av MoDzoNa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå