ATWindsor Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Har selv forlatt Lian Li leieren, ble lei av PC6070B skranglekassa (sidedørene skrangla, frontdøra var slarkete). Kjøpte ett Antec Sonata III, og kan si at jeg er mye mer fornøyd med dette enn Lian Liet, greit dette har front i plastikk, og resten i metall, men dette skrangler i alle fall ikke. ~ Mortis360 Kan jeg spørre hva som gjorde at den skranglet? Bare lurer, for skjønner ikke helt hvordan en sidedøre kan skrangle uten videre. Vibrasjon fra harddiskene etc.? Noe må jo røre seg for at det skal skrangle, så det er vel gjerne mekaniske deler som skaper det, cd-rom, harddisk, eller kanskje tilogmed vifter. Tynne skrøplige alu-plater som Lian-li bruker har lettere for skrangle enn mye annet. AtW Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Noe må jo røre seg for at det skal skrangle, så det er vel gjerne mekaniske deler som skaper det, cd-rom, harddisk, eller kanskje tilogmed vifter. Tynne skrøplige alu-plater som Lian-li bruker har lettere for skrangle enn mye annet. AtW Det stemmer godt ja, både viftene og harddiskene medvirket til dette. Når man tar av og på sidedøren x-antall ganger så blir det mer skrangling for hver gang. De bruker veldig tynne og skrøpelige aluminiumsplater, og det er samme herket på de fleste kabinettene de har. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Nå har jeg fått nytt HK og lydkort pluss litt annen kabel forlening. her er bildene http://home.online.no/~gurands/bilder/pc%20bilder/ litt cred for Sata kablene ? skulle jeg stripsa mer ? Endret 31. desember 2007 av Exentler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Runde IDE-kabler er det du leter etter. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Noen som har Lian-Li PCA08 kabinett som har lyst å slenge opp bilder av kabinettet fra alle vinkler ? (vurderer å kjøpe dette på nyåret) Noen som har andre anbefalinger til ca. 1000 lappen ? (Lian-Li jeg tenker på da) Endret 17. desember 2007 av aGal Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Ja da er jeg tilbake med en update Fikk kabinettdøra mi igår(700kr, og hvis dere lurer, JA det var verdt den 700lappen!) another one Da er det komplett og ferdig!! Mangler bare 4 blåe/røde vifter til så er ServerTower ferdig Endret 18. desember 2007 av Olanru Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ble pent det Olanru. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Ble pent det Olanru. Ble pent det der ja, men når du nevnte blå/røde vifter, mente du da vifter som har begge fargene? Hvis du mente det så bare glem det, jeg nekter deg og gjøre det. Uansett vil blå bli penest siden det matcher fargen på resten av belysningen.' OT: Tror datoinnstillingen er gal på kameraet ditt, tviler liksom litt på at bildene er tatt i 2023... Endret 18. desember 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Mange fine kasser her nå ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ja da er jeg tilbake med en update Hvilket kabinett er det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ja da er jeg tilbake med en update Hvilket kabinett er det? Tror det er et PC-75, mener og huske det var det olanru sa at dette kabinettet het. dessverre så er det visstnok gått ut av salg, han kjøpte sitt hos digital impuls, og da hadde det stått som demo der i en god stund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ja, jeg trodde det var noe slikt. Kjente likssom ikke igjen noe på innsiden. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 PC-70 usb er det. Han har kjøpt side dør med vindu. Gadd aldri å kjøpe sidedør til dette kabinettet når jeg hadde det, var for dyr. Så lagde side vindu selv. Kosta meg 150.- for en lexan plane + hadde baufil + fil, så ble det vindu http://img.photobucket.com/albums/v620/miracl/vk13.jpg http://img.photobucket.com/albums/v620/miracl/vk12.jpg Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Blir ikke blått og rødt...rødfargen er så svak uansett at den ikke legges merke til Har planlagt rødt i andre etasje og blått i første. her er et til etter 1 time med (re)kabling, var ikke fornøyd så jeg tok til med avbiter og strips : Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Blir ikke blått og rødt...rødfargen er så svak uansett at den ikke legges merke til Har planlagt rødt i andre etasje og blått i første. her er et til etter 1 time med (re)kabling, var ikke fornøyd så jeg tok til med avbiter og strips : nytt. og siste : blir det for harry med de to fargene ? Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 blir det for harry med de to fargene ? Er vel litt etter smak og behag det, og forskjellig fra person til person om hva man liker. Selv synes jeg at to farger er maks, med mindre det er utført på en spesiell måte såklart. Ser fint ut det der. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 harry er vel ikke rett beskrivelse...men det ser litt feilplassert ut med en rød vifte inni alt det blå der. jeg kjørte 2 farger i den gamle xp-m +2400 maskina mi. der lyste hovedkortets led kraftig rødt under skjermkortet, så jeg valgte å kjøre røde vifter nede forran +1 rød katode i bunn langsmed hk. i vifta oppe bak og i psu var det blått lys, samt en blå katode langs med hk (mellom psu og hk) dette gjorde at skjermkortet ble et naturlig skille mellom det blå og det røde lyset. jeg synes deet funka ganske bra. nå om dagen så har gamermaskina rødt lys og filservern blått lys. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) det skal opp 2 røde øverst bak + 2 blåe nederst, problemet er at ledsa på viftestyringa blir blåe ved maks turtall på viftene.... Endret 20. desember 2007 av Olanru Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Du kan lett snu leden så den viser omvent på fargene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå