Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Strips er ett godt tips!

Ellers så det veldig bra ut, er det server eller "hovedmaskinen" din?

Det er PC-en i sign alså hovedmaskien min ,server min er en 771 og 939 system

regn med går over strips osv

Endret av smy
Lenke til kommentar

Hadde en helt lydløs pc helt til jeg monterte en mist 80mm i dag :p Har Vista 64bit og lastet ned SpeedFan i håp om at jeg kunne regulere hastigheten, men det går ikke! Noen som har noen glupe forslag? :cry:

Woops, det var visst ikke 80mm viften som bråkte, men viften i HDD-racken jeg fikk i posten i dag. Denne viften er en sort 120mm MIST, men hadde ikke trodd at de svarte skulle bråke mer enn de blanke jeg har fra før. Men fortsatt rart jeg ikke fikk regulert hastigheten via SpeedFan da?

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Hadde en helt lydløs pc helt til jeg monterte en mist 80mm i dag :p Har Vista 64bit og lastet ned SpeedFan i håp om at jeg kunne regulere hastigheten, men det går ikke! Noen som har noen glupe forslag? :cry:

Woops, det var visst ikke 80mm viften som bråkte, men viften i HDD-racken jeg fikk i posten i dag. Denne viften er en sort 120mm MIST, men hadde ikke trodd at de svarte skulle bråke mer enn de blanke jeg har fra før. Men fortsatt rart jeg ikke fikk regulert hastigheten via SpeedFan da?

Prøv en annen kontakt, det fungerer bare på 2 av 6 porter på Serveren min, og bare 1 av 6 eller noe sånnt på stasjonære. Du må også ha skrudd av den tingen i BIOS som skal regulere det selv ;)

Lenke til kommentar

Q-fan i BIOS?

Lenke til kommentar

Stemmer det ja, måtte skru av de greiene i bios.

De 120mm-viftene jeg bestilte var visst blåe :p Men det passa egentlig greit siden dioden på kabinettet er blå.

Burde jeg sette inn en blå-lysende bak i kabinettet også (oppe)? Synes der ble litt svartere enn resten av kabbiset.

post-35504-1197064536_thumb.jpg

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

det må du da vel velge selv?

jeg har 4 blå vifter i servern min, 2 framme (skal ha en til når jeg monterer cm stacker modul nr 3) en bak og en oppe.

i gamern så står det 8 røde. 1 forran, 1 bak, 1 oppe og 4 i døra.

selv synes jeg det hjelper på helheten dersom du liker lys.

edit: så bildet ditt nå, jeg hadde montert blå mist vifter hele veien om jeg var deg.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Har selv forlatt Lian Li leieren, ble lei av PC6070B skranglekassa (sidedørene skrangla, frontdøra var slarkete). Kjøpte ett Antec Sonata III, og kan si at jeg er mye mer fornøyd med dette enn Lian Liet, greit dette har front i plastikk, og resten i metall, men dette skrangler i alle fall ikke.

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Har selv forlatt Lian Li leieren, ble lei av PC6070B skranglekassa (sidedørene skrangla, frontdøra var slarkete). Kjøpte ett Antec Sonata III, og kan si at jeg er mye mer fornøyd med dette enn Lian Liet, greit dette har front i plastikk, og resten i metall, men dette skrangler i alle fall ikke.

~ Mortis360

Kan jeg spørre hva som gjorde at den skranglet? Bare lurer, for skjønner ikke helt hvordan en sidedøre kan skrangle uten videre. Vibrasjon fra harddiskene etc.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...